FANDOM

Zmutowany Yautja - Predator należący do starego klanu Ahaba, razem z braćmi uczestniczył w rzezi na Geryonie. Został mutantem po zakażeniu Czarną Mazią.

Biografia Edytuj

22 stycznia 2219 Zmutowany (wtedy jeszcze normalny) wraz z klanem włamują się na statek Geryon, i wkrótce natykają się na Eldena. W trakcie przepychanki Zmutowany rzuca się na cyborga i zostaje przez niego ugryziony. Po pewnym czasie boleśnie mutuje i atakuje kolegę, który chciał mu pomóc - najpierw odrywa mu rękę, a potem odgryza twarz. Następnie zjada zmarłego i zabiera jego sprzęt, po czym kontynuuje polowanie, obierając sobie na cel przypadkowo napotkanego, również zmutowanego Francisa Lane'a; początkowo przegrywa, ale udaje mu się wyłamać przeciwnikowi ręce. Nie daje jednak rady zabić Francisa, gdyż do walki włącza się Elden. Zmutowany traci obie ręce, po czym zostaje dobity metalową rurą.

Mutacja Edytuj

Po kontakcie z Czarną Mazią Predator znacznie urósł i zyskał dodatkowe ramię na barku oraz nadprogramowe żuwaczki. Stał się również agresywniejszy i zaczął przejawiać skłonności do kanibalizmu.

Występy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj