FANDOM

Wolf Elitarny Yautja należący do Klanu Elity. Został wysłany na BG−386 w celu odnalezienia zaginionej Paczki Młodej Krwi. Główny antagonista w kampanii Obcego w grze Aliens vs Predator (2010). Żywiciel Predaliena "Plugastwo".

Biografia Edytuj

Sędziowanie Edytuj

Wolf był jednym z Elitarnych, który często obserwował rytuały członków Młodej Krwi chcących dostać się do kasty Elitarnych. Jednym z nich był Dark, który po zabiciu wielu Ksenomorfów na arenie, zyskał tytuł Elity.

Misja na BG-386 Edytuj

Następnie, Predatorzy otrzymali sygnał nadawczy pochodzący od Paczki Młodej Krwi wysłanej na BG−386. Dark, Wolf i inny Elitarny Predator zostali wysłani na planetę w celu odnalezienia młodzików. Wolf namierzył dwóch młodych w starożytnych ruinach, niestety przybył za późno, gdyż obaj zginęli z rąk Ksenomorfa znanego jako Obiekt 6. Chcąc pomścić zabitych braci, stanął do walki z nieprzyjacielem.

Śmierć Edytuj

Po zaciekłym pojedynku zdołał powalić Obiekt 6 na ziemię, po czym przygotowywał się do jego uśmiercenia. Ten jednak w ostatniej chwili przebił klatkę piersiową Wolfa ogonem. W wyniku odniesionych ran Yautja upadł, co "Szóstka" wykorzystał − zdjął jego maskę a na twarz Predatora wskoczył twarzołap. Po pewnym czasie klatkę piersiową Wolfa przebił Chestburster Plugastwa, zabijając go.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest jednym z siedmiu bossów (oznaczonych paskiem zdrowia).
  • Dzieli swoje imię z bohaterem występującym w Obcy kontra Predator 2 - obaj giną podczas walki. Prawdopodobnie Wolf umieszczony w grze jest hołdem dla filmu.
  • Ma bliznę na twarzy, którą widać dopiero po zdjęciu jego maski przez Obiekt 6.
  • Jest skórką w trybie multi, przy randze 25.