FANDOM

Wearing - jedna z marines wysłanych na Tartarusa. Ofiara Obcych.

Biografia Edytuj

Wearing wraz z grupą abordażową sierżanta Rotha lecą na statek kosmitów. Podczas gdy syntetyk Singer pracuje nad odpaleniem pojazdu, Wearing gawędzi z jednym z kolegów; nagle pojawia się Łowca, który odpycha Wearing i dekapituje jej rozmówcę. W końcu Cracked Tusk zostaje zabity i ludzie opuszczają planetę, ale nie mogą skomunikować się ze statkiem dowodzenia Hasdrubal. Większość pasażerów, w tym Wearing, szuka radia, ale przerywa im pobudka pilota statku. Przez następne sześć dni ludzie ukrywają się, a po lądowaniu na LV-223 natychmiast dają nogę w las. Tam natykają się na ciemną substancję, a na widok złego stanu roślin Wearing stwierdza, że umrą tu z głodu, bo wszystko jest skażone. Humble przytula ją z zamiarem pocieszenia, ale Wearing to się nie podoba. Wkrótce na żołnierzy napadają Obcy i zabierają jednego, a drugiego ranią. Reszcie z odsieczą przybywają rozbitkowie z innej ekspedycji i zabierają pobratymców do swojej bazy. Niedługo potem okazuje się, że Inżynier obudził kolegę i wspólnie zbierają się do odlotu, więc obie ekipy nawiązują współpracę i planują ukraść kosmitom pojazd. Wearing znajduje się w grupie pilnującej zapasów. Następuje kolejny atak ksenomorfów, w trakcie którego Wearing ginie.

Występuje w: Edytuj