FANDOM

Vincent Distephano – żołnierz USM, oficer ochrony na krążowniku USM Auriga.

Biografia Edytuj

Vincent na rozkaz dr Wrena usiłował wraz z resztą żołnierzy aresztować załogę Betty. Przemytnicy rozpętali strzelaninę, w której z personelu przeżył jedynie Wren i Distephano. Przemytnicy wzięli ich ze sobą, uznając, że mogą się przydać w poszukiwaniu drogi do doku.

Z biegiem wydarzeń żołnierz zdobył zaufanie nowych towarzyszy a nawet otrzymał od nich broń. Pomagał im pilnować Wrena, nieustannie szukającego możliwości ucieczki. Distephano zdołał wraz z nimi przeprawić się przez opustoszały statek i dotrzeć do Betty. W międzyczasie doszło do konfrontacji z Wrenem, w której doktor zginą zabity przez Purvisa.

Szykując się do startu przemytnicy zauważyli, że niedomknięty właz uniemożliwia start. Distephano poszedł do ładowni, żeby sprawdzić sytuację. Tam został zaatakowany przez ”noworodka” – bestia zgniotła mu głowę w potężnym uścisku swoich łap.

Osobowość i cechy Edytuj

Distephano był zawodowym żołnierzem pełniącym służbę we flocie Zjednoczonych Systemów. Był członkiem czterdziesto dziewięcioosobowej załogi krążownika, na którym przeprowadzano eksperyment z obcą formą życia. Z charakteru był osobą przyzwoitą i sympatyczną, w przeciwieństwie do swoich przełożonych posiadał zasady moralne i skrupuły. Miał latynoskie rysy twarzy i nazwisko, co sugeruje hiszpańskie lub włoskie pochodzenie. Hobbistycznie interesował się bronią i militarystyką, co świetnie szło w parze z jego zawodem.