FANDOM

Two-Stripes - "młodzik", który polował pod komendą Top-Knota.

Biografia Edytuj

Po dwóch dniach łowów na nieznanej planecie klan nie znalazł żadnego śladu Obcych i Two-Stripes już zaczął podejrzewać, że Lider po prostu zgubił trop, ale nagle inny młody Łowca, Light-Stepper, odkrył zwłoki z dziurą w klatce piersiowej. Obaj młodzi zaczęli się kłócić o to znalezisko, ale Top-Knot ich rozdzielił i, po zastanowieniu, przyznał odkrycie Two-Stripesowi; to spowodowało, że młodemu "woda sodowa uderzyła do głowy".

Gdy w końcu namierzono Ksenomorfy, Łowcy rozdzielili się, jednak Two-Stripes postanowił śledzić Light-Steppera; ten został zaatakowany przez Robotnicę i zabił ją, samemu zostając rannym. Two-Stripes ukradł mu trofeum, sfałszował ślady walki na swoim ciele i zostawił kolegę na śmierć.

Po powrocie do Top-Knota Two-Stripes z przerażeniem odkrył, że dwóch innych Predatorów znalazło i przyniosło rannego Light-Steppera. Top-Knot szybko odkrył oszustwo i za karę kazał porzucić Two-Stripesa na planecie, bez zbroi i broni.

Ostatni raz Two-Stripes był widziany, gdy po odlocie statku Predatorów próbował uciec przed hordą Ksenomorfów na drzewo, kompletnie nagi.

Ekwipunek Edytuj

Galeria Edytuj