FANDOM

Nie widział mnie...

—umazany błotem Dutch odkrywa słabość Łowcy

Vision25.PNG

Naturalne widzenie Predatorów

Tryby widzenia w bio-maskach pozwalają widzieć Predatorom w różnych spektrach światła (np. UV), oraz usprawniają ich naturalną termiczną percepcję.

Tryby Edytuj

Vision20.PNG

Termowizja (u Super Predatora)

Znane ludziom Edytuj

  • Termowizja - podstawowe widmo widzialne u Yautja; ten tryb służy raczej jako wyostrzenie obrazu, jak okulary, gdyż termowizja "w masce" i "bez maski" wyraźnie się różnią. Termowizja Predatorów wydaje się działać inaczej od "ludzkiej", skoro Jungle Hunter był w stanie przegapić będącego zaledwie parę metrów od niego Dutcha (błoto natychmiast przejęłoby ciepło i uwidoczniło majora). Co ciekawe, inny Łowca po utracie bio-maski widział "normalną" termowizją (błąd montażu).
  • Ultrafiolet - wykorzystany przez City Huntera w chłodni do wytropienia ludzi Keyesa, po "zagłuszeniu" termowizji przez skafandry i radioaktywny kurz.
EM

Tryb widzenia Obcych (film AVP 2)

Mniej znane Edytuj

  • Tryb do widzenia Obcych - prawdopodobnie jakaś wersja trybu elektromagnetycznego. Ksenomorfy nie wydzielają ciepła, więc Predatorzy wypatrują wytwarzanych przez nie prądów elektrycznych; w tej wizji Obcych widać jako zielonkawe, pomarańczowe lub żółte sylwetki.
  • Tryb do określania stanu zdrowia ofiar - wygląda trochę jak rentgen uwzględniający tkanki.
  • Tryb widzenia twarzołapów - po pobraniu substancji, w której wegetował twarzołap, i wstrzyknięciu jej do komputera podręcznego, widzi się zostawione przez niego ślady.
  • Tryb ukazujący nastrój - widziany w grze Predator: Concrete Jungle; pomaga odróżnić agresywnych wrogów od pasywnych cywili.
  • Tryb widzenia prądu elektrycznego.
  • Tryb wykrywania zapachu - pokazuje trop zapachowy ofiar.

Nieznane Edytuj

Bio-maski posiadają również nieznane ludziom tryby widzenia, pokazane w filmach Predator 2 i Predators.