FANDOM

Szeregowy Trevor Wierzbowski, lepiej znany jako "Ski" – członek USCMC, wchodzący w skład Drugiego Batalionu Drużyny Bravo. Brał udział w akcji na LV-426, gdzie zginął podczas pierwszego starcia z ksenomorfami. Nie wiadomo czy został zabity od razu, czy zaciągnięto go do gniazda i wykorzystano jako kolejnego nosiciela.

Biografia Edytuj

Próbował pomóc Frostowi i Dietrich, którzy zostali zaatakowani przez Wojowników wewnątrz Procesora atmosferycznego. Nie zdawał sobie sprawy, że właśnie zapalił się worek pełny skonfiskowanej amunicji do karabinów pulsacyjnych. W porę został odciągnięty przez Hicksa, lecz wybuch przewrócił tego drugiego. Kapral natychmiast pobiegł sprawdzić co stało się z Crowem, zaś Trevor został złapany przez ksenomorfa. Nie ulega wątpliwości, że zginął w tym starciu na jeden z dwóch możliwych sposobów, lecz brak ciała sprawił, że wpisano go na listę zaginionych w akcji.

Osobowość i cechy Edytuj

Był spokojnym człowiekiem, rzadko dającym się zauważyć. Niemniej musiał być ceniony przez resztę, gdyż Hicks bez wahania ruszył mu z pomocą, zaś Apone wysłał go do kompleksu samego, sugerując, iż potrafi on sobie poradzić w takich sytuacjach.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego nazwisko może oznaczać, że ma polskie korzenie.
  • Nakręcono więcej scen z jego udziałem, lecz nie wykorzystano ich w filmie, ani nie przywrócono w edycji specjalnej.
  • Prawdopodobnie jest żonaty, gdyż nosi obrączkę.
  • W komiksie Aliens: Newt's Tales zostaje złapany żywcem zamiast Apone'a.
  • Istniała fandomowa strona, poświęcona jedynie jego postaci. Była pewnego rodzaju żartem, gdyż Wierzbowski pojawia się najkrócej na ekranie.
  • Jak na ironię, Wierzbowski jest najrzadziej pokazywaną i opisywaną postacią w filmie, zaś w książce Ripley lubi go najbardziej ze wszystkich Marines i jest bardzo smutna, gdy zostaje porwany przez obcych.
  • Początkowo wszystko wskazywało na to, że właśnie on będzie ocalałym w Aliens: Colonial Marines.
  • Hudson mówi o Dietrich i Aponie, zaś nie wspomina o Wierzbowskim. Prawdopodobnie sądzi, że ten już nie żyje.

Wystąpienia Edytuj

Niekanoniczne Edytuj