FANDOM

Top-Knot - Yautja występujący w serii komiksów Aliens vs. Predator.

Biografia Edytuj

Próba oszustwa jednego z uczniów Edytuj

Po raz pierwszy Top-Knot pojawia się, gdy zabiera grupę uczniów na Krwawy Rytuał na nieznanej planecie. W trakcie polowania jeden z uczniów, Light-Stepper, zostaje ranny, a inny, Two-Stripes, postanawia zabrać zabitego przez niego Ksenomorfa i udawać, że to jego ofiara. Plan jednak nie wypala, gdyż Light-Stepper zostaje znaleziony żywy przez resztę grupy. Za karę Top-Knot zostawia Two-Stripes'a samego na terenie łowów, pozbawionego zbroi i broni, przeciw stadu Ksenomorfów.

Kłopotliwy członek klanu Edytuj

Jakiś czas później klan Top-Knota, wzbogacony o "adoptowaną" do społeczeństwa Yautja Machiko Noguchi, bierze udział w misji wyciągania Królowej Obcych z jej gniazda; udaje się to w dużej mierze dzięki pomocy Machiko, jednak popełnia ona nieposłuszeństwo. Po trzeciej takiej niesubordynacji, czyli obrażeniu wysokiego rangą Predatora podczas masowego polowania, Top-Knot jest zmuszony przetestować, czy Machiko zasługuje na miano Krwawej; w tym celu organizuje jej pojedynek z Shortym, z którym kobieta jest od dawna skonfliktowana. Machiko przegrywa przez oszustwa przeciwnika, więc Top-Knot wypędza ją z klanu.

Ekwipunek Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jego przydomek pochodzi od fryzury - związanych w kok dredów - znanej wśród ludzi jako "na samuraja" albo "na wikinga".

Galeria Edytuj