FANDOM

Ted Gillas, lepiej znany jako Junior – był jednym z więźniów na Fiorinie 161, którzy zostali tam nawet po zamknięciu obiektu więziennego. Brał udział w walce z samotnym Ksenomorfem, urodzonym na terenie więzienia w 2179 roku.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Został skazany na dożywocie za agresywną napaść na tle seksualnym, napad z bronią, gwałt i morderstwo.

Na Fiorinie Edytuj

Wraz z Williamem, Gregorem i innym więźniem osaczyli Ripley, gdy wychodziła z wysypiska, niosąc pozostałości Bishopa. Mężczyźni próbowali ją zgwałcić. Na szczęście interweniował Dillon. Napastnicy zostali przez niego dotkliwie pobici metalową rurą. Junior otrzymał najgorszą karę, a jego rany musiały zostać opatrzone bandażami. Zginął w pożarze spowodowanym wybuchem kwintycytaliny.

Edycja specjalna Edytuj

Chodź tu, pojebańcu!

—Junior prowokuje Smoka do ataku

W Edycji Specjalnej, Junior przeżył eksplozję. Po wybuchu kwintycytaliny, pomaga Ripley w gaszeniu płonącego ubrania Gregora. W tym momencie rozpoznali się nawzajem z niedawnej próby gwałtu. Podczas ucieczki przed szalejącym pożarem, drogę zagrodził im Smok, uciekający przed płomieniami w wentylacji. Stworzenie szykowało się do ataku na Ellen, lecz zmieniło zdanie po okrzyku Juniora, wycofującego się w kierunku pomieszczenia na odpady nuklearne, w którym więźniowie planowali zamknąć potwora. Ksenomorf wszedł za Tedem do środka, a Ripley pewna zamiarów więźnia, zatrzasnęła drzwi. Ocalali mogli jedynie słuchać wrzasków rozszarpywanego mężczyzny, ale dzięki jego poświęceniu zagrożenie zostało usunięte.