FANDOM

Swift Knife Yautja Złej Krwi, wcześniej należący do klanu Czarnego Ostrza. Pojawia się w grze Predator: Concrete Jungle.

Biografia Edytuj

Przed 2030 rokiem, razem z braćmi (Long Spear'em i Stone Heart'em) udał się do Neonopolis na polowanie. Na miejscu zostali zaatakowani i złapani przez Huntera Borgię i Oddział potworów, a następnie zamknięci w laboratoriach Borgia Industries i poddani eksperymentom, podczas których ulepszono ich cybernetycznymi częściami i pozbawiono wyższych funkcji mózgu.

W 2030 roku schwytano Scarface'a. Zanim jednak rozpoczęto nad nim eksperymenty, udało mu się uciec i uwolnić część innych przetrzymywanych Yautja. Widząc, do czego doszło, Lukrecja Borgia wypuściła Swift Knife'a i jego braci w celu powstrzymania uciekiniera. Ten okazał się sprytniejszy od cyborgów. Swift Knife zginął jako pierwszy; Scarface zabrał jego głowę jako trofeum, dodatkowo zwracając martwemu Yautja jego honor.

Charakterystyka Edytuj

Swift Knife był wyjątkowo zwinny i szybki. Wyspecjalizował się w walce w zwarciu, często z pomocą ostrzy nadgarstkowych. Był zdecydowanie najmniejszy z trzech braci. Jego dredy zostały całkowicie odcięte.

Uzbrojenie Edytuj