FANDOM

Lubię to mieć na wypadek bliskich spotkań.

Hicks

Strzelba Hicksa – osobista broń Kaprala Hicksa, będąca zmodyfikowaną wersją strzelby Ithaca M37. Żołnierz użył jej w gnieździe, gdy został zmuszony do oddania amunicji z Karabinu Pulsacyjnego. Obrzyn został rzekomo zniszczony po oblaniu go kwasem z zabitego Ksenomorfa.

Statystyki Edytuj

  • Siła ognia: 9/10
  • Celność: 2/10
  • Szybkostrzelność: 4/10
  • Tryb ognia: Pump-action
  • Pojemność magazynka: 6 nabojów
  • Czas przeładowania: 4 sekundy

Historia Edytuj

Strzelba była starą rodzinną pamiątką przekazywaną przez kolejne pokolenia rodziny Hicksów. Dwayne trzymał ją w skórzanej pochwie na plecach. W 2179 r. wyposażył się w nią na czas misji w kolonii Hadley's Hope. Gdy jemu i pozostałym odebrano amunicję do broni maszynowej z obawy przed możliwym uszkodzeniem systemu chłodzącego, mężczyzna był zmuszony korzystać ze strzelby. Wewnątrz procesora zobaczył otwarte Jaja. Chwilę później podniósł martwego Twarzołapa czubkiem lufy.

Niekanoniczne pojawienia Edytuj

Aliens: Newt's Tale Edytuj

W tym komiksie różni się kilkoma znacznym szczegółami: posiada port wyrzutowy zamiast dna, dłuższą pompę, uchwyt nie jest owinięty taśmą, nie ma mostka między rurami i nie posiada celownika.

Aliens: Colonial Marines Edytuj

Pojawia się w grze, chociaż powinna zostać zniszczona w wyniku oblania kwasem. Co dziwne, nie znajduje się już na LV-426, tylko w maszynowni USS Sulaco, gdzie nie przebywał żaden z filmowych bohaterów.

Jej wygląd znacznie odbiega od filmowego. Napis "NO FATE" został wyryty na górnej części, a na boku broni przyczepiono tabliczkę z napisem "HICKS". Celownik jest teraz podświetlony, a na lufie widoczne są kwasowe uszkodzenia, co może wyjaśniać, że to właśnie legendarna broń kaprala.

Aliens: Field Report Edytuj

Wygląd broni w tym komiksie jest identyczny jak w Aliens: Newt's Tale.

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy w początkowych fazach kręcenia filmu w rolę Hicksa wcielał się James Remar, Al Matthews (aktor grający Al Apone'a) wyjawił, że mężczyzna przypadkowo wystrzelił z tej broni i zrobił dziurę w dekoracji filmu "Mały sklepik z horrorami" Franka Oza, kręconego na sąsiedniej scenie. Matthews krzyknął do niego: "Skąd, ku*wa, masz prawdziwą amunicję?!".
  • Michael Biehn korzystał ze strzelby Ithaca M37 w "Terminatorze", również wyreżyserowanym przez Jamesa Camerona.
  • Wyrażenie "No FATE" nawiązuje do roli Kyle'a Reese'a (również zagranego przez Biehna). Takie same słowy wyryła Sarah Connor na stole w filmie "Terminator 2 Dzień Sądu".

Występowanie Edytuj

Niekanoniczne Edytuj