FANDOM

Stone Heart Yautja należący do Złej Krwi, wcześniej klanu Czarnego Ostrza. Pojawia się w grze Predator: Concrete Jungle.

Biografia Edytuj

Niedługo przed 2030 rokiem, on i jego bracia (Long Spear i Swift Knife) udali się do Neonopolis w celu zapolowania na honorową zdobycz. Zamiast tego zostali zaatakowani i unieszkodliwieni przez Huntera Borgię i grupę cyborgów pod nazwą Oddział Potworów. Sprowadzono ich do laboratoriów, gdzie byli torturowani i wzbogacani o cybernetyczne części. Poddawano ich także odmóżdżaniu.

W 2030 roku zostali schwytani kolejni Predatorzy, w tym Scarface. Zanim jednak naukowcy zaczęli na nim eksperymentować, udało mu się uciec, uwalniając po drodze kilku innych. Córka Huntera BorgiiLukretia – wypuściła zmodyfikowanego Stone Heart'a i jego braci. Scarface usiłował wyłączyć maszyny pogodowe, uniemożliwiające mu włączenie maskowania. W trakcie tych wydarzeń zabił Swift Knife'a i zaatakował pozostałych dwóch braci. Chwilę później zginął Long Spear, a Stone Heart zdołał uciec przed zadaniem mu śmiertelnego ciosu.

Ostatecznie dwaj wojownicy stoczyli walkę w hologramie kościoła New Way City. Podczas niej Scarface wyrwał Stone Heart'owi głowę.
Stoneheartdeath

Śmierć Stone Heart'a.