FANDOM

Singer - syntetyk towarzyszący oddziałowi marines w "zabezpieczaniu aktywów" na Tartarusie.

Biografia Edytuj

Misja na Tartarusie Edytuj

Po lądowaniu na LV-797 Singer znajduje się w grupie dowodzonej przez kapitan Paget. Wraz z nimi znajduje opuszczone obozowisko Seegsona, a później statek obcej cywilizacji. Singer wyraża chęć zbadania odkrycia, ale grupa zostaje wezwana przez sierżanta Rotha, który znalazł ocalałego.

Po próbie przesłuchania i wysłaniu grupy Rotha na dalszy zwiad, Paget stwierdza, że Singer wydaje się zafascynowany kosmicznym wehikułem.

Pierwszy kontakt z kosmitami Edytuj

Grupa Rotha wdaje się w walkę z kosmitami, a grupa Paget wraz z Singerem przybywa już po fakcie. Singer przygląda się zwłokom dwóch zabitych obcych, zwanych dalej Łowcami, i stwierdza, że odkryty wcześniej statek może nie być ich.

Na pokładzie, część 1 Edytuj

Wkrótce grupa Rotha, tym razem z Singerem jako pilotem desantowca, wyrusza na obcy statek, żeby go przejąć. Już u celu zostają zrzuceni przez Łowcę Cracked Tuska, który bierze Singera na zakładnika, jednak zostaje odpędzony przez Ruckera. Grupa wchodzi na statek, po drodze Singer dyskutuje z Melville'em o tym, czy Łowcy mają religię, i kim byli konstruktorzy wehikułu; przedostają się na mostek i Singer próbuje uruchomić pojazd, żeby odgonić klan Łowców od reszty marines. Prace zostają przerwane przez Cracked Tuska, który i tym razem zostaje powstrzymany, tym razem na stałe, przez cywila Humble'a. Singer uruchamia statek i grupa odlatuje z Tartarusa.

Na orbicie pojawiają się problemy ze znalezieniem łączności z krążownikiem marines, Hasdrubalem. Na dodatek, z sarkofagu uszkodzonego przez Humble'a wydostaje się Inżynier, który zabija jednego z marines, a resztę zmusza do ukrycia się i przejmuje kontrolę nad statkiem.

LV-223 Edytuj

Sześć dni później Inżynier z gapowiczami ląduje na LV-223. Marines uciekają do dżungli, gdzie wkrótce zostają zaatakowani przez ksenomorfy. Z opresji ratują ich Angela Foster i Galgo Helder, rozbitkowie z poprzedniej misji. W ich bazie obie grupy wymieniają się historiami i dochodzą do wniosku, że najłatwiej będzie uciec, kradnąc Inżynierowi statek. Zanim wypełniają plan, "przyjacielski" Łowca Ahab przybywa z wieściami, że idzie tu kolega Inżyniera. Zadanie Singera, Angeli i Humble'a nie ulega jednak zmianie, i przy pomocy odwracającego uwagę pierwszego Inżyniera Rotha przedostają się na pokład. Tu jednak pojawiają się komplikacje - Inżynier odlatuje wraz z pasażerami na gapę i ładunkiem Czarnej Mazi.

Na pokładzie, część 2 Edytuj

Krążąc po statku, Singer, Angela i Humble podziwiają płaskorzeźby i zastanawiają się, czy Inżynierowie faktycznie stworzyli ludzi. Gdy znajdują wreszcie mostek, Singer jest zaskoczony, że Inżynier nie rozwalił komputerów podłączonych przez ludzi. Przypadkowo włącza hologramy i Angela orientuje się, że celem statku jest Ziemia.

Singer zaburza nawigację, a Angela wypędza z mostku jego i Humble'a, po czym detonuje ładunki wybuchowe, zabijając Inżyniera. Gdy dym opada, Singer nie umie stwierdzić, gdzie teraz się znajdują, ani nawet w jakim czasie (wcześniej teoretyzował, że Inżynierowie mogli opanować podróże w czasie).

Występuje w: Edytuj