FANDOM

ShortyPredator występujący w wielu komiksach, imię to nadała mu Machiko Noguchi.

Biografia Edytuj

Polowanie na Królową Edytuj

Prowadzony przez Top−Knota, klan ruszył na polowanie na Królową, żeby zabrać ją żywcem w celu Krwawych Rytuałów. Po wejściu do gniazda brak czujności Shorty'ego mało nie doprowadza go do śmierci, gdy ten zostaje zaskoczony przez Robotnicę. Łowca miał ją zabić, ale wyręcza go Machiko. Po tym wydarzeniu Shorty staje się pośmiewiskiem dla innych Predatorów i planuje pozbyć się Machiko.

Nieuczciwa walka Edytuj

Po popełnienia przestępstwa na wysokim szczeblu, Machiko staje z Shortym w walce w celu sprawdzenia, czy jest naprawdę godna tytułu wojownika. Początkowo Machiko zwyciężała, lecz przez nieuczciwość innych Yautja Shorty wygrywa, a Machiko zostaje wydalona z klanu.

Śmierć Edytuj

Shorty i Machiko spotykają się ponownie, gdy Machiko zdradza Łowców, ponieważ ci urządzili polowanie na kolonistów na planecie Bunda. Tym razem jest to walka na śmierć i życie. Pozbawiony wsparcia Shorty nie może zdobyć przewagi, a gdy Machiko mówi mu, że "kocha kobiety ludzkie, a szczególnie ją i chce dzieci swojego ojca", wściekł się. Jego złość kosztowała go życie − Machiko odcięła mu rękę ostrzami nadgarstkowymi, a następnie wbiła je w jego klatkę piersiową, zabijając go.

Uzbrojenie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Został tak nazwany z powodu niskiego wzrostu.
  • Drugim tak samo nienormalnie niskim Yautja jest Mahnde.
  • Jest o głowę wyższy od Machiko Noguchi. Jeśli przyjąć, że Machiko ma ok. 157 cm wzrostu (tyle, co przeciętna Japonka), a głowa to niecałe 23 cm, Shorty ma mniej niż metr osiemdziesiąt, czyli jest ponad 30 cm niższy niż normalni Predatorzy.

Galeria Edytuj