FANDOM

Rucker - jeden z marines wysłanych na LV-797. Zabił Yautja, przyczynił się do wybudzenia Inżyniera i został ofiarą ksenomorfów.

Biografia Edytuj

Podczas przeszukiwania dżungli na Tartarusie sierżant Roth wysyła czworo ludzi, w tym Ruckera, na zwiad. Już po paru minutach zostają zaatakowani przez Hive Warsa, który zabija Stefopoulosa i rzuca jego ciałem w Ruckera, wyłączając go na moment z akcji. Gdy ginie także Bonito, Rucker otwiera ogień w stronę Łowcy, nieszczęśliwie trafiając Lee. Hive Wars ucieka, a Rucker łączy się z dowództwem i idzie odnaleźć przeciwnika, po czym go dobija kolejną serią. W tym momencie okrąża go reszta klanu. Na szczęście przybywa odsiecz, której udaje się odpędzić kosmitów.

W obozie Roth przepytuje Ruckera, co właściwie się wydarzyło. Rucker wyjaśnia, że przypadkowo zabił Lee. Roth każe mu się ogarnąć, bo teraz potrzebny jest im każdy człowiek, ale ostrzega, że jeśli Rucker narazi kolejnych żołnierzy, wyda go kapitan Paget.

Rucker leci z grupą abordażową na statek kosmiczny, już u celu ich desantowiec zostaje zestrzelony przez Cracked Tuska, który także bierze Singera na zakładnika. Rucker rani Łowcę, zmuszając go do odwrotu; tłumaczy, że to odkupienie za Lee. Na mostku pojawiają się problemy z odpaleniem statku, w tym żądny zemsty Cracked Tusk. Zostaje on jednak zlikwidowany przez Humble'a, który pod nieuwagę Rotha dorwał się do karabinu. W końcu Singer uruchamia pojazd i odlatują z Tartarusa.

Na orbicie okazuje się, że nie ma łączności z Hasdrubalem. Podczas gdy żołnierze, włączając Ruckera, szukają jakiegoś komunikatora, z hibernacji budzi się pilot. Przez następne sześć dni ludzie zmuszeni są ukrywać się, a po lądowaniu na LV-223 natychmiast uciekają w las. Tam napadają ich Obcy, którzy porywają Ruckera.

Rucker budzi się w gnieździe. Zanim ogłusza go twarzołap, widzi jeszcze Królową.

Kilkanaście godzin później półprzytomnego, zainfekowanego embrionem Ruckera znajduje Chris Hanlock. Jest już jednak za późno - Ruckera zabija wykluwający się, zdeformowany Rozrywacz.

Występy Edytuj