FANDOM

Rory McKenna – syn Quinna i Emily McKennów. Po rozwodzie rodziców mieszka z matką.

Biografia Edytuj

Chłopiec cierpi na zaburzenie ze spektrum autyzmu. Prawdopodobnie na zespół Aspergera, o czym może świadczyć przezwisko "Ass-Burger", nadane mu przez dwóch szkolnych oprawców. Można dopatrzeć się u niego sawantyzmu, zwłaszcza w scenie, gdy poprawnie ustawia przewrócone pionki na szachownicy. Jest zapalonym graczem, a jego ulubioną formą rozrywki są strzelanki. Prawdopodobnie przypominają mu o ojcu, którego rzadko widuje.

W październiku 2018 r. odebrał przesyłkę nadaną przez ojca i przesłaną na adres matki, gdy prawowitego adresata nie było wtedy w domu. Paczka zawierała bio-maskę i nadgarstnik należące do zbiegłego Predatora. Chłopiec usunął z niego urządzenie działające jak komputer przenośny i szybko poznał jego zasadę działania.

Uciekający Fugitive użył jednej z pozyskanych przez ludzi bio-masek w celu znalezienia swojego sprzętu. Zdołał zebrać potrzebne informacje o chłopcu, za pośrednictwem translatora.

Niedługo później, Rory wybrał się na zbieranie cukierków w Halloween. Zamiast masek kupionych przez mamę, zabrał maskę i nadgarstnik Predatora. W trakcie wędrówki natknął się na szkolnych oprawców, którzy naśmiewali się z niego. Nie doczekawszy się słodyczy w jednym z domów, odszedł, lecz właściciel dla zabawy trafił go puszką w głowę. Uderzenie przedmiotem aktywowało system obronny w masce. Mężczyzna został namierzony i zabity przez lekkie wbudowane działko. Strzał doprowadził do silnego wybuchu i częściowego zniszczenia domu. Te wypadki zaalarmowały policję i siły Stargazera. Rory uciekł na boisko, gdzie natknął się na psy myśliwskie Assassina. Na miejscu został uratowany przez swojego ojca i Świrów.

Wraz z mężczyznami ukrywał się na opuszczonej farmie, gdzie wkrótce odnaleźli ich żołnierze Stargazera pod dowództwem Willa Traegera. Mężczyzna porwał Rory'ego, gdy zdał sobie sprawę, że zna on miejsce katastrofy statku. Chłopiec po raz kolejny został uratowany przez Quinna i jego towarzyszy, którzy później stoczyli walkę z samymi żołnierzami i niedawno przybyłym Assassinem.

Tym razem to sam Łowca porwał chłopca, podczas walki w lesie, zamierzając wykorzystać go do własnych celów, gdyż zespół Aspergera był częściowo uznawany za kolejny etap ewolucji. Z opresji wyrwał go ojciec z pomocą doktor Brackett.

Od momentu pokonania Predatora, Rory pomaga w Projekcie Stargazer. Jest nieoceniony ze względu na znajomość języka Yautja.

Wystąpienia Edytuj