FANDOM

PrinceElitarny Predator występujący w grze Aliens versus Predator 2.

Biografia Edytuj

Ostrzeżenie
Uwaga! Poniżej znajdują się
istotne szczegóły dotyczące
losów bohaterów.

Przed grą Edytuj

19 lat temu przed wydarzeniami z tejże gry, Prince i inni Yautja zaatakowali obóz Marines na planecie Korari, gdzie Prince ciężko zranił generała Rykova.

Misja na LV-1201 Edytuj

Przybył na LV−1201 razem z innymi Predatorami, którzy otrzymali sygnał od Ancienta z Siedliska 5. W trakcie łowów Prince po pojedynku z Praetorianem zauważył, że dwóch jego braci zostało złapanych i ogłuszonych przez granaty elektromagnetyczne, więc ruszył za nimi. Po przejściu przez dolinę dotarł do Obserwacyjnych Siedlisk i przez windę dostał się do jednego z nich. W pewnym czasie został znienacka zasypany gradem granatów EMP, przez co stracił przytomność. Rykov zabrał jego maskę jako swoje trofeum.

Polowanie na Rykova Edytuj

Łowca budzi się uwięziony w kapsule, z której się potem uwalnia. W trakcie walk z Marines odzyskuje swoje wyposażenie, za wyjątkiem Bio−maski, przez co musiał wziąć maskę innego Predatora. Po dostaniu się na ląd, rozpoczął polowania na Ksenomorfy oraz poszukiwał generała Rykova, który nadal miał jego maskę. Po długich walkach, w których zabił też dwa Predalieny, udało mu się dostać do miejsca, z którego miał wysłać sygnał dla statku Predatorów. Dostał się do budynku, w którym znajdował się Rykov w Egzoszkielecie. Łowca zaczął pościg za generałem. W trakcie walk z Obcymi natrafił na Królową i zabił po krótkiej walce. W końcu znalazł się sam na sam z Rykovem. Zniszczył jego Egzostrój a generałowi wyrwał kręgosłup jako trofeum. Odzyskał również swoją Bio−maskę.

Wyposażenie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Zabił najwięcej osobników z najgroźniejszych odmian Ksenomorfów (3 Praetorianów, 2 Predalieny i Królową).
  • Awansował do kasty Elitarnych w bardzo młodym wieku. Prawdopodobnie stąd wzięło się jego imię, oznaczając go jako "Księcia" w społeczeństwie Yautja.
  • Jego maska jest znacznie starsza i bardziej zaawansowana niż jakakolwiek inna występująca w grze AVP 2.

Galeria Edytuj