FANDOM

Artykuł zawiera sceny usunięte z filmu Predators w reżyserii Nimróda Antala. Część scen anulowano podczas montażu. Niektóre uwzględnia adaptacja komiksowa.

Scenariusz do filmu powstał na szczątkach innego, napisanego przez Roberta Rodrigueza.

Informacje ogólne Edytuj

Większość wyciętych scen to były „rozszerzenia” postaci, na przykład Cuchillo.

Sceny te można znaleźć w materiałach dodatkowych w wydaniach DVD i Blu-ray.

Wycięte sceny Edytuj

Spadochron martwego człowieka Edytuj

Predators deleted 01

Po rąbnięciu w ziemię trupa, jego spadochron nagle się otwiera, strasząc Cuchillo.

Cuchillo i Isabelle Edytuj

Po tym, jak Isabelle mówi, że służy w Siłach Obronnych Izraela, Cuchillo wyśmiewa się z niej: „Myślałem, że suk nie biorą na snajperów?”, na co Isabelle ripostuje „Dlatego ciebie by nie przyjęto”. Cuchillo śmieje się i znowu nazywa ją suką.

Skoro nalegasz Edytuj

Gdy grupa znajduje zaczepionego na drzewie Edwina, na alternatywnym ujęciu Royce mówi, w odpowiedzi na polecenie Isabelle, „Skoro nalegasz”, zanim strzela w gałąź. Zdjęcia z tej sceny można obejrzeć w dokumencie making-off Evolution of the Species: Predators Reborn.

Teambuilding Edytuj

Predators deleted 03

Po tym, gdy Royce stwierdza o potrzebie znalezienia jakiegoś wysokiego punktu orientacyjnego, Isabelle, Cuchillo i Stans ponawiają kłótnię o współpracy w drużynie. Stans odmawia podążania za innymi, ale gdy ci inni odchodzą, podąża za nimi.

Trzeci najbardziej poszukiwany Edytuj

Nagrano krótki dialog wyjaśniający, czemu Stans wylądował na Terenie Łowieckim Predatorów – to notoryczny seryjny zabójca z 38 duszami na koncie i wróg publiczny numer trzy na liście FBI. Cuchillo jest tym zniesmaczony i mówi, że on przynajmniej zabija dla pieniędzy, podczas gdy Stans robi to bez powodu. Edwin pyta Stansa, czemu zabił tylu ludzi, a odpowiedź brzmi: „Cóż, mój prawnik twierdzi, że jestem stuknięty. Ale ty chcesz znać prawdziwe powody, doktorku? Czemu, kurwa, nie?”.

Czemu tu jesteś? Edytuj

Predators deleted 06

Po stwierdzeniu, że Edwin nie pasuje do reszty grupy, lekarz oddala się za potrzebą. Royce dopada go i, trzymając mu nóż przy gardle, szydzi „Dalej, zawołaj Rosjanina i zobacz, co się stanie”, następnie oskarża Edwina o pomoc w porwaniach, skoro nie jest zabójcą. Edwin na odczepnego odpowiada, że jest uzależniony od substancji halucynogennych, i gdy kiedyś pod wpływem takowych przeprowadzał operację wycięcia wyrostka robaczkowego na kobiecie o imieniu Alice, to wydawało mu się, że pacjentka budzi się i próbuje go zaatakować, więc ją zadźgał, zanim inni lekarze go obezwładnili.

Są na to zbyt bystrzy Edytuj

Predators deleted 07

Gdy grupa ukrywa się w stacji odwiertowej, Nikolai zakłada przy wyjściu materiały wybuchowe. Noland mówi mu, że traci czas, bo Predatorzy są zbyt bystrzy, by wpaść w pułapkę.

Stans i Isabelle nago (obiecanki cacanki, głupiemu radość) Edytuj

Po pokazaniu tatuażu, Stans próbuje namówić Isabelle na seks, zanim Predatorzy wszystkich pozabijają. Początkowo Isabelle zgadza się, zaskakując Stansa, ale gdy ten się upewnia, odpowiedź brzmi „Definitywnie nie”.

Jeszcze więcej Predatorów Edytuj

Predators deleted lasers

Na trailerze filmu widać Royce’a (po śmierci Nikolaia i Trackera) oświetlonego kilkunastoma wskaźnikami z działek plazmowych, zaś na samym filmie w człowieka celuje jedynie Berserker. Producent Robert Rodriguez wyjaśnił później ten fakt tym, że ta alternatywna wersja została stworzona wyłącznie na potrzeby reklamy, i nie miała znaleźć się w filmie.

Ciągle nadchodzą Edytuj

Po tym, jak Falconer identyfikuje tropy zwierzyny, miała być krótka scenka ukazująca ludzi przechodzących przez rzekę; Royce odwraca się i stwierdza: „Ciągle nadchodzą”.