FANDOM

Piper - podwładny Galgo Heldera i uczestnik misji na LV-223.

Biografia Edytuj

14 stycznia 2219, jeszcze na pokładzie Geryona, Piper słucha krępującej historii o sobie autorstwa Galgo Heldera. Trzy godziny później towarzyszy ekipie badawczej w terenie na LV-223; znajdują kałużę Czarnej Mazi, a potem statek górniczy z kolonii na Acheronie. Po otwarciu statku następuje atak ksenomorfów. W trakcie ucieczki kilka osób wpada do jeziora, gdzie atakują ich podobne do rekinów mutanty; Piper, Galgo i Higgins zabijają stwory.

Pomimo niezadowolenia po wyjawieniu przez Angelę Foster prawdy o misji, Piper uczestniczy w poszukiwaniu Francisa Lane'a i Eldena, którzy odłączyli się od grupy w trakcie ataku ksenomorfów. Poszukiwania przerywają wieści o oblężeniu Heliosa, w związku z czym Angela zarządza powrót. Francis jednak sam się odnajduje, wypadając na ekipę z zarośli, i Piper z Higginsem zatrzymują go z rozkazu Angeli.

Widząc ilość kręcących się przy Heliosie ksenomorfów, Angela poleca Galgo, Piperowi i Higginsowi uruchomienie Persesa i odpędzenie Obcych. Rozkazuje im przy tym zachować ostrożność, z czego ochroniarze zaczynają robić żarty, wywołując tym gniew Chris Hanlock. Galgo, Piper i Higgins zabierają ze sobą Francisa i udają się na Persesa, jednak postanawiają porzucić resztę załogi i odlatują z księżyca. Żeby się to nie wydało, zabijają jeszcze ludzi na Kadmosie.

22 stycznia 2219, z powrotem na Geryonie, ochroniarze zastanawiają się, co mają powiedzieć firmie. Piper wydaje się być nieprzejęty losem porzuconej załogi, nawet z tego żartuje. Galgo decyduje w końcu, że teraz mogą już tylko przespać drogę powrotną na Ziemię, więc Piper i Higgins poddają się hibernacji.

Dzień później komputery Persesa budzą załogę, gdyż na pokładzie wykryto intruza i trzeba się go pozbyć. Piper chętnie przyjmuje zadanie, ale Galgo zabiera mu karabin w obawie o swój statek, a w zamian daje paralizator do bydła; Piper nie rozumie, czy ma gapowicza zabić, czy oswoić. Galgo układa plan, według którego mają otoczyć intruza, ale Piper mu przerywa i sam idzie go poszukać. Wkrótce natyka się na intruza, i próbuje z nim walczyć, oczywiście bezskutecznie. Gdy jego paralizator zostaje zniszczony przez Mądry Dysk, uznaje, że gapowicz nie jest zwierzęciem, tylko jakiegoś rodzaju łowcą. Chce dalej walczyć, choćby i na gołe pięści, ale zostaje zabity z działka plazmowego.

Występy Edytuj