FANDOM

Tak... A czego użyjemy na przynętę?

—Gregor

Peter Gregor – był jednym z więźniów na Fiorinie 161, którzy zostali tam nawet po zamknięciu obiektu więziennego. Brał udział w walce z samotnym Ksenomorfem, urodzonym na terenie więzienia w 2179 roku.

Został zabity przez Smoka, gdy wystąpił w charakterze przynęty podczas desperackiej próby zwabienia stwora do odlewni.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Został skazany na dożywocie za molestowanie i gwałt.

Przybycie Ripley Edytuj

Ellen usiadła obok niego w stołówce, gdy chciała porozmawiać z Dillonem. Gregor należał do grupy mężczyzn, którzy chcieli ją zgwałcić na wysypisku, zanim zostali pobici. Gdy Peter próbował odczołgać się od bijącego ich Leonarda, Ripley uderzyła go pięścią w twarz.

Przynęta i pościg Edytuj

Przeżył wybuch kwintycytaliny, choć spowodował u niego liczne oparzenia. Pomimo odniesionych ran, wziął udział w planie zwabienia Runnera do odlewni.

Podczas szaleńczej ucieczki, Gregor i William szybko zgubili się w korytarzach, nie mogąc znaleźć właściwych drzwi. Tylko dzięki temu uniknęli spotkania ze Smokiem.

Śmierć Edytuj

Ale mnie wystraszyłeś!

—Gregor do Morse'a po zderzeniu

W ciągu kilku minut cały plan zmienił się w chaos. Eric za szybko włączył tłok, zmuszając więźniów do gorączkowej próby zwabienia stwora do formy. Gregor zderzył się z Morsem podczas ucieczki korytarzem. Obaj zaczęli się śmiać, gdyż wzajemnie się przestraszyli i wzięli za ścigającego ich potwora. Gdy rozproszeni nadal zaśmiewali się z zaistniałej sytuacji, Ksenomorf zaatakował Petera i zabił go wewnętrzną szczęką.

Edycja specjalna Edytuj

W edycji specjalnej, Gregor został podpalony przez wybuch kwintycytaliny. Po tym jak Aaron zostawił go, by spłonął, Junior rzucił się na pomoc. W gaszeniu płonącego ubrania pomogła również Ripley. później Gregor zapala papierosa Morse'owi. To daje innym więźniom pomysł na ukrycie się w odlewni, gdzie sądzą, że będą bezpieczniejsi niż w hali montażowej.

Osobowość i cechy Edytuj

Był milczącym, ale i groźnym człowiekiem, o czym świadczą dokonane przez niego zbrodnie. Mimo to jego udział w żywej przynęcie i pościgu ukazuje odwagę. Gregor w przeciwieństwie do wielu innych więźniów, nie podzielał chęci wyznawania religii Dillona.