FANDOM

Yautja ten był prawdopodobnie zastępcą Ahaba. Razem z trzema innymi członkami klanu urządził polowanie na statku Geryon.

Biografia Edytuj

W styczniu 2219 Lider bierze udział w polowaniu na nieznanej planecie. Po powrocie z trofeami na statek komputery namierzają podejrzany obiekt (ludzki statek Geryon), na którym mogą być nowe ciekawe ofiary. Predatorzy niezwłocznie tam lecą. Do celu docierają 22 stycznia tego samego roku i włamują się na Kadmosa. Wkrótce udaje im się wytropić Eldena i jego ksenomorfy. Lider sam walczy z Obcymi. Gdy zauważa, że Elden zabił jednego z jego podwładnych, honoruje androida wypaleniem mu na czole symbolu krwią ksenomorfa.

Jakiś czas później Lider widzi, jak jego zmutowany podwładny zabija swojego kolegę, i prawdopodobnie kojarzy to z Francisem Lane'em, bo odnajduje go i chce zabić, przeszkadza mu w tym jednak Kodeks Honorowy - Francis jest poważnie chory, co czyni go niegodną ofiarą; Lider wypuszcza Francisa, ale na pożegnanie daje mu w zęby. Po tym wraca do polowania i pomaga Eldenowi ze zbuntowanymi ksenomorfami. Prawdopodobnie obiera sobie androida na cel, bo idzie za nim aż do działu medycznego i usiłuje zabić. Zostaje jednak zraniony własną bronią i pozostawiony na pastwę ksenomorfów. Jakimś cudem daje sobie radę, ale popełnia błąd, dziurawiąc kadłub statku, przez co ginie, dusząc się w próżni.

Wyposażenie Edytuj

Występy Edytuj