FANDOM

70px-Ostrze%C5%BCenie.png Użytkownik AVP Player pracuje nad rozbudową tego artykułu.
Prosimy o niedokonywanie większych zmian do czasu ukończenia.
70px-Ostrze%C5%BCenie.png

Miotacz ognia Frosta – prywatny miotacz ognia należący do Ricco Frosta, używany przez niego podczas misji na LV-426. Pojawił się w grze Aliens: Colonial Marines jako jedna z Legendarnych Broni.

Opis Edytuj

Obcy – decydujące starcie Edytuj

Frost korzysta z miotacza niewyróżniającego się niczym wśród innych broni tego typu.

Aliens: Colonial Marines Edytuj

Znaleziony miotacz różni się wyglądem ze względu na napis, dodany z jego lewej strony. Można go znaleźć w 10 misji (Wrak odzyskany) i jest ostatnią z Legendarnych Broni, poza Karabinem Pulsacyjnym Ripley, jakie można zdobyć w grze. Leży na skrzyni w kontenerze, z którego zabiera się ostatnią wyrzutnię rakiet do zniszczenia działa przeciwlotniczego. Tak samo jak Smartguna Vasquez, nie ma możliwości odblokowania go do użytku w całej kampanii. Zostaje wyrzucony z ekwipunku po zużyciu paliwa.

Historia Edytuj

Apone pożyczył miotacz od Frosta w celu spalenia Chestburstera, który właśnie wyszedł z ciała Mary. Broń została zostawiona podczas ataku Ksenomorfów, podczas gdy Marines wycofywali się do APC

Ciekawostki Edytuj

  • Broń powinna ulec zniszczeniu w wybuchu pokazanym w filmie. Dodatkowo, zmieniła położenie.
  • Miotacz jest godny uwagi, gdyż został nazwany na cześć postaci, która nie przeżyła zasadzki w gnieździe i nie został przez nią użyty - zrobił to Apone.

Występowanie Edytuj

Niekanonicznie

Galeria Edytuj