FANDOM

Proszę... Z- Zabijcie mnie!

—Mary

Mary – była jedną z kolonistek w Hadley's Hope na planecie Acheron. Podczas inwazji została schwytana przez ksenomorfa, zawleczona do gniazda i "zapłodniona" przez twarzołapa.

Marines znaleźli ją żywą, lecz zginęła chwilę później, rozerwana przez Chestburstera.

Biografia Edytuj

Schwytanie Edytuj

Prawdopodobnie przez długi czas udawało jej się uniknąć losu większości pozostałych kolonistów, lecz wkrótce szczęście ją opuściło. Porwana i unieruchomiona została zaatakowana przez Twarzołapa. Możliwe, iż będąc uwięzioną, widziała brutalną śmierć pozostałych i sama przygotowała się na najgorsze.

Odkrycie i śmierć Edytuj

Została odnaleziona przez oddział Marines, pod dowództwem porucznika Gormana. Natychmiast zajęła się nią kapral Dietrich, pomimo sprzeciwu uwięzionej i jej usilnych próśb o śmierć. Kobieta dostała silnych konwulsji, a jej klatkę piersiową rozerwał nowo narodzony Chestburster. Stworzenie zostało żywcem spalone miotaczem ognia przez Gormana.

Ciekawostki Edytuj

  • Do nakręcenia sceny z wychodzącym Obcym, wykorzystano sztuczną klatkę piersiową wykonaną z pianki. Z kolei manekin zbudowany na podstawie aktorki Barbary Coles, użyto w scenie spalania potwora miotaczem.
  • Postaci nie nadano imienia w filmie. W napisach końcowych podpisano ją jako "Cocooned woman" (pol. "Kobieta w kokonie").
  • Jest jedyną mieszkanką kolonii, która ginie na ekranie (w filmach).

Wystąpienia Edytuj

Niekanoniczne Edytuj