FANDOM

Dobra, kto następny?

Harrigan do ujawniających się członków LA Hunting Party

Los Angeles Hunting Party - zbiorowisko łowieckie stworzone przez Greybacka, występuje w filmie Predator 2.

Historia Edytuj

LA Hunting Party przybyło na Ziemię w 1997 roku. Najaktywniejszym uczestnikiem był City Hunter, który zdołał wybić dużą część rywalizujących ze sobą gangów. Gdy Harrigan zabił Predatora na statku-matce, pozostała część LA Hunting Party wyłączyła swoje kamuflaże. Po zabraniu zwłok City Huntera, Greyback na znak szacunku wręczył Harriganowi pistolet z XVIII wieku. Po opuszczeniu statku przez policjanta Łowcy odlecieli z Ziemi.

Ciekawostki Edytuj

  • Prawdopodobnie członkowie grupy byli ochotnikami z różnych klanów, o czym świadczą ich różne stroje.
    • Ta różnorodność wynikła z tego, że każdy jeden kostium robiła jedna osoba, która miała pełną swobodę twórczą.
  • Grupa ta, poza City Hunterem, określana bywa jako "Lost Predators" (zaginieni Predatorzy), gdyż ich kostiumy zaginęły na planie.
  • Scena z ich udziałem jest najdroższym momentem całego filmu.
  • Większość Predatorów (poza City Hunterem i Greybackiem) zagrali gracze Los Angeles Lakers. Danny Glover był ich fanem, więc kiedy potrzeba było kilku wysokich ludzi, poprosił właśnie tych koszykarzy.
  • Istnieje wyjątkowy humorystyczny filmik z udziałem LA hunting party i Danny'ego Glovera (tu link).

Galeria Edytuj