FANDOM

Long Spear był Yautją należącym do Złej Krwi, wcześniej członek klanu Czarnego Ostrza. Występuje w grze Predator: Concrete Jungle.

Biografia Edytuj

Razem z dwoma braćmi (Stone Heart'em i Swift Knife'em) wybrał się na polowanie do Neonopolis, gdzie wszyscy trzej zostali złapani przez Borgia Industries. W laboratoriach wzbogacono go o cybernetyczne części. Po zrobieniu mu prania mózgu, zaczął polować nawet na osobników ze swojego gatunku.

W 2030 roku schwytano Scarface'a. Zanim rozpoczęto nad nim eksperymenty, udało mu się uciec i uwolnić część innych przetrzymywanych Yautja. Widząc do czego doszło, Lukrecja Borgia wypuściła Long Spear'a i jego braci w celu powstrzymania uciekiniera. Ten okazał się sprytniejszy od cyborgów; Long Spear zginał jako drugi, poprzez wyrwanie głowy, którą Scarface zabrał jako trofeum, dodatkowo zwracając martwemu Yautja jego honor.

Charakterystyka Edytuj

Long Spear był honorowym myśliwym, dopóki nie został schwytany i poddany praniu mózgu przez Borgia Industries. Ulepszono go fizycznie, naprawiając i wzmacniając uszkodzone części ciała. Uzbrojono go w silniejszą wersję Działka plazmowego i nową Bio–maskę. Stał się lepszym wojownikiem na dystans, lecz pogorszyły się jego umiejętności w walce wręcz.

Longspearhead

Śmierć Long Spear'a.