FANDOM

To jest NAPRAWDĘ wkurwione!

Kevin Dodd – był jednym z więźniów na Fiorinie 161, którzy zostali tam nawet po zamknięciu obiektu więziennego. Brał udział w walce z samotnym Ksenomorfem, urodzonym na terenie więzienia w 2179 roku.

Został zabity przez Smoka, gdy wystąpił w charakterze przynęty podczas desperackiej próby zwabienia stwora do odlewni.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

W młodości był sportowcem amatorem. Niestety jego kariera została zrujnowana. Przez przynależność do gangu i morderstwo skazano go na dożywocie.

Przybycie Ripley Edytuj

Towarzyszył Ellen i Clemensowi podczas przeglądania ciała Newt w kostnicy. Wtedy zauważył dziwne zachowanie kobiety. Był także świadkiem ich późniejszej rozmowy na temat historii Fioriny, gdy zamiatał salę. Zapewne to właśnie on poinformował Andrewsa o coraz bliższej relacji łączącej tych dwoje.

Przynęta i pościg Edytuj

Kevin przeżył wybuch kwintycytaliny. Później zgodził się na zostanie żywą przynętą, mając nadzieję na zwabienie potwora do odlewni i zalanie go płynnym ołowiem.

Był jednym z pierwszych, którzy spotkali Runnera. Widział jak rozrywa on zwłoki Vincenta. Krzyknął w jego kierunku, chcąc zwrócić na siebie uwagę. Po przebiegnięciu przez kilka korytarzy, zdołał dotrzeć do przeznaczonych dla niego drzwi, zatrzaskując je ułamek sekundy przed niechybną śmiercią z łap potwora.

Śmierć Edytuj

Ostateczny plan przerodził się w chaos, gdy zginęła większość więźniów. Kevin spojrzał w górę, gdzie zobaczył czającego się nad nim Smoka. Ksenomorf podniósł go i przebił mu kark wewnętrzną szczęką. Dodd zdołał przeżyć atak. Jego wrzaski usłyszał Dillon, który następnie próbował mu pomóc. Zdołał odciągnąć umierającego więźnia, przy okazji usiłując go pocieszyć. Niestety słowa otuchy nie dotarły do poszkodowanego, gdyż w tym momencie udławił się własną krwią. Chwile później Smok wszedł do komory tłokowej. Gdy Dillon i Ripley wycofali się, stworzenie wywlekło zwłoki Kevina na korytarz. Spanikowany Eric przedwcześnie aktywował tłok.