FANDOM

Karabin Pulsacyjny Ripley, znany także jako Miotacz Ripley – połączenie Karabinu Pulsacyjnego M41A i Miotacza ognia M240, wykonane przez Ripley na krótko przed wtargnięciem do gniazda w celu ratowania porwanej Newt.

Opis Edytuj

Miotacz został przyklejony taśmą po lewej stronie karabinu. Na wierzchu umieszczono lokalizator, mający pomóc w zlokalizowaniu celu.

Specyfikacja techniczna Edytuj

  • Siła ognia: 8/10
  • Celność: 4/10
  • Szybkostrzelność: 9/10
  • Tryb ognia: Automatyczny
  • Pojemność magazynka: 95 nabojów
  • Czas przeładowania: 2 sekundy

Historia Edytuj

Broń została złożona przez Ripley na poczekaniu. Kobieta za wszelką cenę chciała ratować Newt przed "zapłodnieniem". Po wejściu do gniazda znalazła upuszczony przez dziewczynkę lokalizator, ale słysząc jej krzyki, wbiegła wgłąb i w samą porę zabiła wyłaniającego się Twarzołapa. Następnie broń posłużyła do postraszenia Królowej i zmuszenia jej do odwołania strażników. Kolejny Twarzołap nie pozwolił na pokojowe rozwiązanie problemu. Ripley zaczęła ostrzeliwać okolicę, spalając jaja i żywe osobniki oraz doszczętnie niszcząc odwłok lęgowy Królowej. Broń została upuszczona podczas ucieczki do miejsca ewakuacji, gdzie powinna zostać zniszczona w wybuchu Procesora Atmosferycznego.

Ciekawostki Edytuj

  • Karabin i miotacz powinny ulec zniszczeniu w potężnej eksplozji, ale wracają w grze Aliens: Colonial Marines. Są jednak częścią DLC, więc nie muszą być traktowane jako kanon.
  • W grze zamieniono bronie miejscami, a licznik amunicji karabinu jest po lewej stronie. W tym wypadku zdecydowano się na taki zabieg, gdyż wtedy ekranik jest lepiej widoczny dla gracza.
  • W filmie występuje błąd w scenie montownia broni, gdyż prawdopodobnie pomylono ujęcia. Zostało to naprawione w wydaniu Blu-Ray.
  • Znalezienie tej broni nie jest wymagane do zdobycia osiągnięcia "Lubię mieć je przy sobie", gdyż występuje ona tylko w przedpremierowym DLC i jest niedostępna dla niektórych graczy.

Występowanie Edytuj

Niekanoniczne