FANDOM

Jill Hanlock - uczestniczka wyprawy ratunkowej na LV-223. Prywatnie żona Chris Hanlock.

Biografia Edytuj

14 stycznia 2219, po lądowaniu na LV-223, Jill została wraz z częścią załogi na Heliosie. Kilka godzin później statek atakują ksenomorfy. Jill dzwoni do żony i informuje ją, że jest bezpieczna, bo Helios jest jak bunkier. Jednak wkrótce nadchodzi zmutowany przez akcelerant Elden i wpuszcza ksenomorfy na Heliosa, zmuszając część załogi, w tym Jill, do ucieczki w dżunglę. Tam niedobitki łączą się z ekipą terenową i ukrywają w opuszczonym statku Inżynierów, jednak Obcy docierają i tam i mordują wszystkich poza Jill, Chris i Angelą Foster. Ocalałe kobiety zakładają obóz w górach.

30 stycznia 2219 Angela, Chris i Jill spotykają Galgo Heldera, który dwa tygodnie wcześniej porzucił je i resztę załogi Geryona, a teraz powrócił jako pomocnik Yautja Ahaba. Predator próbuje zaatakować kobiety, więc Angela wysyła Chris i Jill z powrotem do obozu. Ostatecznie Galgo i Ahab dołączają do ocalałych, gdyż w wyniku ich polowania zostaje zniszczony jedyny środek transportu z księżyca.

Całej piątce udaje się przeżyć ponad rok, póki na księżycu nie ląduje Inżynier wraz z gapowiczami - grupką marines. Ocalali sprzymierzają się z nimi, lecz plan ucieczki daje w łeb i większość grupy pozostaje na LV-223 z drugim Inżynierem na karku. Na domiar złego Chris zostaje porwana przez Obcych, co doprowadza Jill niemal do obłędu, dlatego też zawiera umowę z pracownikiem Weyland-Yutani, Lorimerem - firma może sobie zabrać embrion, który wyciągnie z Chris, jeśli tylko uratują Chris. Później Jill wraca na księżyc z misją ratunkową kierowaną przez kapitan Paget; misja kończy się częściowym powodzeniem, jednak marines nie mogą nawiązać łączności ze statkiem, gdyż załoga, wraz z Lorimerem, zostaje zamordowana, co oznacza zerwanie umowy. Jill pozostaje jednak optymistą i pociesza żonę, że na pewno uda im się ją uratować. Do czasu zdalnego wezwania lądownika ludzie ukrywają się w bunkrze Inżynierów, który chwilę później zmienia się w arenę krwawej bitwy pomiędzy ksenomorfami a Yautja. Chris, ze względu na zbliżające się narodziny Chestburstera, wchodzi w środek stada i wysadza sporą jego część, siebie i embriona. Jill patrzy na to bezradnie, a potem załamuje się. Paget próbuje ją pocieszyć, gdy nagle atakuje je zmasakrowany drugi Inżynier. Jill wpada na pomysł dobicia go poprzez oblanie go Czarną Mazią, co skutkuje.

Według raportu kapitan Paget, grupka ocalałych, w tym Jill, przygotowuje się do hibernacji na czas podróży do domu.

Występy Edytuj