FANDOM

Jhalil - jeden z marines wysłanych na LV-797.

Biografia Edytuj

Po lądowaniu na Tartarusie Jhalil wraz z grupą sierżanta Rotha odkrywają zniszczony statek i straumatyzowanego przedstawiciela Seegsona. Przy drugim wymarszu grupa rozdziela się na mniejsze ekipy, i wkrótce później ta, w której jest Jhalil, pędzi na ratunek kolegom zaatakowanym przez kosmitów.

Jakiś czas później drużyna abordażowa, w tym Jhalil, lecą na przejąć odkryty przez grupę kapitan Paget statek kosmitów. Po drodze desantowiec zostaje zestrzelony przez Cracked Tuska. Mimo tego marines docierają na mostek, i po drobnych kłopotach odlatują z planety. Na orbicie są problemy z łącznością z Hasdrubalem, więc wszyscy szukają jakiegoś radia. W międzyczasie budzi się pilot statku, którego obecność zmusza ludzi do ukrywania się przez sześć dni.

U celu podróży, na LV-223, ludzie uciekają do lasu, gdzie atakują ich ksenomorfy i Jhalil zostaje poważnie ranny po obryzganiu żrącą krwią. Otrzymuje pomoc od rozbitków z ubiegłorocznej wyprawy, jednak jego rokowania są złe. Mimo to zostaje ewakuowany wraz z innymi.

Nie wiadomo, czy umiera od ran przed przybyciem Hasdrubala, czy już na jego pokładzie. Mógł też zostać dobity przez Łowców.

Występy Edytuj