FANDOM

Hornhead, zwany również Champion - najsilniejszy Yautja z klanu z planety LV-797.

Biografia Edytuj

Po odkryciu na planecie Tartarus statku Inżynierów, klan Hornheada zawłaszcza go dla siebie, atakując wszystko, co pojawiało się w okolicy. Hornhead widziany jest dwukrotnie w tle: kiedy klan po śmierci jednego ze swoich otacza żołnierza imieniem Rucker, a potem Łowcy zostają przepędzeni przez resztę oddziału, oraz podczas ataku na grupę kapitan Paget.

Hornhead ponownie pojawia się w tle w trakcie ataku jego klanu na statek Piechoty Morskiej, Hasdrubal, na orbicie LV-223. Stoi wtedy wśród swoich na mostku, gdy jego dowódca podsłuchuje transmisję S.O.S. z powierzchni księżyca.

Na LV-223 klan dopada w końcu żołnierzy przy bunkrze Inżynierów. Tam Ahab, który stoi po stronie ludzi, wyzywa pobratymców na pojedynek: jeśli on wygra, zostaje nowym Liderem, ale jeśli to wytypowany przez klan Hornhead wygra, klan otrzymuje prawo wymordowania ludzi. Najpierw po prostu walczą wręcz, ale Hornhead w końcu ma dość i dobywa ostrzy nadgarstkowych. Ostatecznie Ahab odcina Hornheadowi ramię i dobija go ciosem w brzuch, czym przejmuje władzę nad klanem.

Występuje w: Edytuj

Galeria Edytuj