FANDOM

Preyunblooded

Grupa widziana w komiksie Aliens vs. Predator: Prey

Grupa łowiecka, albo po prostu paczka - jak nazwa wskazuje, grupa Yautja na łowach. Od klanu różni się mniejszą liczebnością (przeważnie 3 Łowców, jak w filmach AvP lub Predators).

Grupą łowiecką dowodzi zazwyczaj Samiec Alfa, a w przypadku Bezkrwawych Lider.

Informacje ogólne Edytuj

Grupy składają się z kilku członków klanu (albo ochotników z różnych klanów, jak w przypadku Los Angeles Hunting Party), którzy z reguły obierają sobie różne cele; wyjątek stanowi polowanie na Królową Ksenomorfów. Poszczególni Łowcy niespecjalnie przejmują się swoimi towarzyszami, na przykład nie pomagają im, gdy ci są w niebezpieczeństwie - wedle Kodeksu Honorowego to by było upokarzające dla ratowanego. Jednak niektórzy czasem szukają na niedoszłym trofeum odwetu za śmierć brata, co już jest dozwolone, a nawet wymagane; z reguły nie jest to zemsta na tle osobistym, po prostu gdy coś udowodniło, że jest w stanie zabić Predatora, to nagle staje się interesującym celem.

Bezkrwawi Edytuj

Grupy Bezkrwawych wyróżniają się ze względu na liczebność - zwykle między 15 a 40 Łowców, których nadzorują Lider wraz z dwoma adiutantami, aczkolwiek grupa z Ryushi liczyła tylko 9 Bezkrwawych (plus trójka opiekunów). Po przejściu do następnej kasty grupy stają się trzyosobowe, rzadziej pięcioosobowe.

Znane grupy łowieckie Edytuj

Galeria Edytuj