FANDOM

Greyback − Lider Los Angeles Hunting Party. Aktualnie żyje i jest Starożytnym Yautja.

Biografia Edytuj

1718 Edytuj

Po raz pierwszy Greyback odwiedził Ziemię w XVIII wieku. Pomógł wtedy kapitanowi Raphaelowi Adoliniemu z buntem jego załogi. Ranny w trakcie bitwy Adolini zdołał przed śmiercią podarować Greybackowi swój pistolet skałkowy.

1997 Edytuj

W roku 1997 przybył na Ziemię, żeby poprowadzić łowy w Los Angeles. Pojawia się (dosłownie) pod koniec filmu, gdy Harrigan zabija na statku-matce City Huntera. Po wyniesieniu ciała City Huntera przez pozostałych uczestników polowania Greyback daje Harriganowi, jako dowód uznania, pistolet skałkowy, po czym karze mu się wynosić ze statku. Gdy człowiek ucieka, Predatorzy odlatują z Ziemi.

Uzbrojenie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Nigdy nie został nazwany w filmie ani książce. Pseudonim nadała mu za kulisami ekipa filmowa.
    • Jego drugi pseudonim, Golden Angel, wziął się prawdopodobnie od tego, że za młodu miał żółtawą skórę.
  • W powieści to on zabija City Huntera, poprzez dekapitację. Harrigan tylko poważnie zranił polującego Predatora.
  • Wśród jego trofeów są: miecz, nieśmiertelniki i naszywka Drugiej Dywizji Piechoty Stanów Zjednoczonych na lewym ramieniu.
  • Jest jednym z nielicznych Yautja, którym udało się przeżyć spotkanie i współpracę z człowiekiem. Innymi "szczęściarzami" są: Ahab, Big Mama i Light-Stepper.