FANDOM

Szeregowa Freebody - żołnierz USMC służąca w oddziale wysłanym na Tartarusa.

Biografia Edytuj

W roku 2220, po lądowaniu na LV-797, Freebody jest w grupie dowodzonej przez sierżanta Rotha. Przy zestrzelonym lądowniku Freebody zauważa jakiś ruch i strzela do niego, za co dostaje ochrzan od Rotha. Okazuje się, że we wraku ukrywał się ocalały reprezentant Seegsona.

W trakcie dalszego przeczesywania dżungli oddział musi wrócić pomóc jednej z mniejszych grupek, zaatakowanych przez agresywną rasę kosmitów. Freebody prawie zostaje zabita przez jednego z nich, ale ratuje ją Roth.

Kilka godzin później oddział Rotha zostaje wysłany na statek obcej rasy w celu przejęcia go. Udaje się go odpalić, ale na orbicie pojawiają się problemy z łącznością. W trakcie, gdy Freebody z kolegami szukają jakiegoś radia, budzi się Inżynier, który zmusza ludzi do ukrycia się na sześć dni.

Na powierzchni LV-223 oddział zostaje zaatakowany przez ksenomorfy, a później uratowany przez rozbitków z ubiegłorocznej wyprawy, Angelę Foster i Galgo Heldera. W obozie rozbitków Freebody kłóci się z Galgo, który chce zostawić rannego Jhalila, gdyż byłby zbyt dużym balastem. Obie ekipy układają plan, wedle którego ukradną pojazd Inżynierów. Freebody jest w grupie ogólnej, a na tą znowu napadają ksenomorfy. Udaje się je przepędzić z niewielkimi stratami osobowymi. W końcu przybywa odsiecz.

Część oddziału decyduje się wrócić na księżyc, żeby uratować porwanych przez Obcych Ruckera i Chris Hanlock. Freebody zgłasza się na ochotnika. Przy gnieździe najpierw atakują ksenomorfy, a potem Inżynier. Gdy uwagę tego drugiego odwraca Królowa, marines ratują Chris i biegną do desantowca, ale ten okazuje się zniszczony. Hasdrubal też nie odpowiada, więc wszyscy ukrywają się w bunkrze Inżynierów, póki nie wezwie się transportu zdalnie. Freebody zostaje wysłana na zwiad z Crossem, podczas którego atakują ich Obcy, ale ratują ich Ahab i Galgo. Potem następuje bitwa między ksenomorfami a połączonymi siłami ludzi i klanu Łowców, podczas której Chris wysadza w powietrze siebie i sporą część oddziału wroga.

Podczas czekania na środek transportu powraca Inżynier. Melville próbuje przemówić mu do rozsądku, co nie działa, i Freebody musi go ratować.

Według raportu Paget, ocalali z pogromu, w tym Freebody, szykują się do hibernacji na czas powrotu na Ziemię.

Występuje w: Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Ona, Paget, Roth i Melville to jedyne postaci występujące we wszystkich częściach serii Life and Death.