FANDOM

Nienawidzę tego miejsca...

Eric Buggy – był jednym z więźniów na Fiorinie 161, którzy zostali tam nawet po zamknięciu obiektu więziennego. Brał udział w walce z samotnym Ksenomorfem, urodzonym na terenie więzienia w 2179 roku.

Został zabity przez Smoka, gdy wystąpił w charakterze przynęty podczas desperackiej próby zwabienia stwora do odlewni.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Był seryjnym mordercą. Uprowadził i zamordował sześć nastoletnich dziewcząt w latach 2157-2158. Został skazany na dożywocie w placówce karnej na Fiorinie.

Na Fiorinie 161 Edytuj

Pracował jako więzienny kucharz.

Przynęta Edytuj

Eric przeżył niszczycielski wybuch składu kwintycytaliny. Jako jeden z niewielu ocalałych zgodził się na zostanie żywą przynętą na potwora. Jego zadaniem była aktywacja tłoka, która miała zwabić Smoka i doprowadzić do jego śmierci w formie pełnej płynnego ołowiu.

Gdy Obcy przeszedł przez komorę tłokową, więzień spanikował i zamierzał włączyć urządzenie. Został siłą powstrzymany przez Ripley. Oboje wrócili by chronić pomieszczenie.

Ostatecznie plan nie wypalił i nastał chaos. Zginęli niemal wszyscy więźniowie. Kevin został zaatakowany przez Runnera, przy czym odniósł poważne rany. Dillon zdołał odciągnąć od niego rozwścieczonego stwora. Ripley kazała Ericowi pilnować tłoka, a sama zajęła się ciężko rannym Kevinem. Niestety mężczyzna wykrwawił się.

Śmierć Edytuj

Kilka sekund później Smok podążył do komory tłokowej za resztą ocalałych. Najpierw złapał zwłoki Kevina i wywlókł je na korytarz. Spanikowany Eric uruchomił urządzenie, zmuszając wszystkich do desperackiej próby ostatecznego zwabienia stworzenia do formy przed jej uszczelnieniem. Chwilę po ucieczce na korytarz, Eric został złapany i zabity przez Ksenomorfa. Później jego zwłoki odkryła Ripley.

Edycja specjalna Edytuj

W Edycji specjalnej Eric znalazł zakrwawionego Golica w stołówce po tym, jak więzień uciekł z miejsca śmierci Boggsa i Rainsa. Kucharz upuścił naczynia, będąc w ciężkim szoku, po czym zawiadomił Clemensa, Dillona, Andrewsa i Aarona.

Ciekawostki Edytuj

  • W przeciwieństwie do większości więźniów nie jest Brytyjczykiem, tylko Irlandczykiem.
  • W rzeczywistości nigdy nie widziano jego śmierci w żadnym filmie. Występuje tylko jako jeden z wielu trupów, spotykanych podczas ucieczek. Nawet w książce Ripley znalazła jego ciało obok zwłok Williamsa.
  • We wczesnej wersji scenariusza, zginął w wyniku strzelaniny spowodowanej przez Golica. Później ciała wszystkich martwych więźniów zostają pokazane Michaelowi Bishopowi.