FANDOM

- Innym razem?

- Innym razem, kochanie.

—Major Dunya i Dimitri

Major Dunya była członkiem Żelaznych Niedźwiedzi i grywalną postacią ludzką w grze wideo Aliens vs. Predator 2: Primal Hunt z 2001 roku.

Biografia Edytuj

Dunya był jednym z najbliższych powierników Rykova, któremu powierzono nielegalną operację przemytu na LV-1201.

Kradzież artefaktu Edytuj

21 września 2230 Dunya została wysłana do zbadania Terenu Zeta wraz z Sergem i Beckerem. Po zdobyciu Artefaktu, zdołała ewakuować wielu ludzi z Stacji Obserwacyjnej 5, zanim Rykov ją zniszczył.

Incydent Edytuj

23 listopada wręczyła przemytnikowi Jonasowi Richterowi pojedyncze Jajo, które miało zostać wysłane na pokład Aurory. Mężczyzna nie zabezpieczył ładunku, co doprowadziło do opanowania Głównego Kompleksu Operacyjnego przez Ksenomorfy. Dunya obwiniała później siebie za te wydarzenia, gdyż uważała, że nie podjęła wymaganych środków ostrożności.

Śmierć Dymitra Edytuj

6 stycznia 2231 r. przybyli Marines w celu zbadania sytuacji. Kapral Harrison wyłączył sieć bezpieczeństwa w tunelach łączących Główny Komples Operacyjny z Kapsułami Obserwacyjnymi, tym samym nieumyślnie pozbawiając ochrony same Kapsuły. Doprowadziło to do inwazji Ksenomorfów i śmierci narzeczonego Dunyi – Dymitra. Dziewczyna obwiniła o wszystko Harrisona i po znokautowaniu zamknęła go wraz z resztą skazańców wykorzystywanych w formie nosicieli. Po śmierci Rykova, Dunya zastąpiła go w roli dowódcy Żelaznych Niedźwiedzi.

Dalsze losy po wydarzeniach na LV-1201 Edytuj

Pół roku po wydarzeniach na planecie, Dunya wraz z podlegającym jej oddziałem, porwała najlepszego naukowca od broni biologicznej Weyland-Yutani. Z czasem doszło do kolejnych zaginięć, m. in. w fabryce w Nowej Brazylii.

Wyposażenie Edytuj

Wystąpienia Edytuj