FANDOM

70px-Ostrze%C5%BCenie.png Użytkownik Kaliban13 pracuje nad rozbudową tego artykułu.
Prosimy o niedokonywanie większych zmian do 20.05
70px-Ostrze%C5%BCenie.png

Drugi z dwóch Inżynierów występujących w serii komiksów Life and Death.

Biografia Edytuj

Nie jest jasne, czy ten Inżynier hibernował na LV-223, czy na statku razem z innym pobratymcem, ale zostaje obudzony i zwerbowany do ładowania kadzi z Czarną Mazią. Krótko przez odlotem idzie do dżungli, żeby wybić kręcących się tam ludzi. Po drodze wdaje się w walkę z Yautja imieniem Ahab, którą wygrywa, po czym kręci się jeszcze po lesie, wysadza w powietrze desantowiec, i wreszcie dopada marines przy gnieździe ksenomorfów. Wystrzeliwuje ich jak kaczki, póki do walki nie włącza się Królowa; Inżynier prawdopodobnie ją w końcu zabija, gdyż dzień po walce pojawia się na horyzoncie pokiereszowany, ale zdecydowanie żywy. Dociera do bunkra, strasząc Jill Hanlock i kapitan Paget, następnie zostaje zatrzymany przez próbującego z nim porozmawiać Melville'a. Inżynier próbuje go zabić, ale zostaje powstrzymany przez Freebody. Dysząc żądzą zemsty, pędzi do bunkra, gdzie czeka go przykra niespodzianka - wdeptuje w kałużę Mazi, i gdy jego skafander się rozpuszcza, marines go dobijają.

Występuje w: Edytuj

Lista ofiar Edytuj

  • 5 marines, w tym:
  • Królowa z LV-223 (prawdopodobnie)

Galeria Edytuj