FANDOM

Delaria, również "De" - żołnierz USCMC z plutonu dowodzonego przez kapitan Paget, wysłanego na LV-797.

Biografia Edytuj

W 2220 roku, podczas akcji na Tartarusie, Delaria jest w drużynie dowodzonej przez sierżanta Rotha. Drużyna przeczesuje teren i znajduje wrak transportowca oraz rozbitka z firmy Seegson.

Przy ponownym wymarszu w dżunglę grupa rozdziela się na trzy części, z których jedną kieruje Delaria. Wkrótce muszą zawrócić, bo ich koledzy zostają zaatakowani przez agresywnych kosmitów. Grupa Delarii przybywa już po fakcie, strasząc Rotha.

Jakiś czas później kapitan Paget zarządza przejęcie odkrytego wcześniej statku obcych i Delaria jest w grupie naziemnej, która ma odciągać uwagę Łowców od statku. Pechowo, udaje im się to i ekipa od abordażu musi zabrać statek z planety, żeby ratować kolegów. Po wykonaniu planu Łowcy faktycznie się wycofują.

Na orbicie okazuje się, że jest problem z łącznością między Hasdrubalem a statkiem kosmitów. Na dodatek ten drugi odlatuje ku LV-223. Marines docierają na miejsce po sześciu dniach i ratują resztki grupy Rotha, z bonusowym cywilem. Dowództwo plutonu decyduje się powrócić na księżyc, żeby uratować jednego ze swoich i żonę zabranej cywilki. W tym celu zbierają chętnych; Delaria zgłasza się na ochotnika, ale uprzedza ją Ancane, co ją wkurza. Paget powierza Delarii dowództwo nad Hasdrubalem i wydaje dyspozycję, żeby nie ratować grupy desantowej bez wyraźnego polecenia, tylko po prostu wracać na Ziemię. Kiedy oddział desantowy nie odpowiada na regulaminowy kontakt, wysłannik Firmy, Lorimer, próbuje nakłonić Delarię do zignorowania rozkazów Paget i udania się na księżyc, ale Delaria pozostaje nieugięta.

Wkrótce na Hasdrubala włamują się Łowcy i mordują wszystkich na pokładzie, w tym Delarię (jedno z ciał miało na mundurze naszywkę z jej nazwiskiem).

Występy Edytuj