FANDOM

Dead Men – amerykański gang działający na terenie Neonopolis w 2030 roku. Jego przywódcami byli trzej mężczyźni, znani jako Dead Men Triad. Podczas wojen gangów, podobnie jak wielu innych, korzystali z broni opartej na technologii Predatorów zawłaszczonej przez Borgia Industries. Jak sugerowała nazwa, nie okazywali żadnych emocji i niemal przez cały czas byli pod wpływem narkotyków. Ich życie polegało głównie na zażywaniu zakazanych substancji i walce z każdym, kto nie podzielał ich zdania.

Podczas jednego z codziennych ataków na ludność cywilną, zostali zaatakowani przez Scarface'a. Predator powrócił, by odzyskać utraconą broń i honor. Mężczyźni stali się jego kolejnymi celami po śmierci wszystkich członków gangu Les Serviteurs.

Po rozprawieniu się z grupą terroryzującą miasto, Łowca odnalazł ich tajną siedzibę założoną w starym kościele. W momencie ataku odbywał się tam niezwykle brutalny koncert muzyczny. Wszyscy członkowie, wraz z przywódcami, zostali brutalnie zabici i obdarci ze skóry. Ich głowy i kręgosłupy posłużyły za nowe trofea, a reszta ciał została powieszona pod sufitem, tak samo jak poprzednicy.

Występowanie Edytuj

Galeria Edytuj