FANDOM

Daniel Rains – był jednym z więźniów na Fiorinie 161, którzy zostali tam nawet po zamknięciu obiektu więziennego. Brał udział w walce z samotnym Ksenomorfem, urodzonym na terenie więzienia w 2179 roku.

Został zaatakowany przez Smoka, podczas eksploracji jednego z wielu nieużywanych obszarów więzienia.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Trafił do więzienia za handel narkotykami i morderstwa. Był członkiem grupy odpowiedzialnej za śmierć pięcioosobowej rodziny, podczas napadu rabunkowego w 2161 roku.

Na Fiorinie Edytuj

Pomagał w akcji zabezpieczania kapsuły ratunkowej. Podczas pogrzebu ofiar katastrofy, wraz z Boggsem i Goliciem badał nieużywaną część kompleksu.

Śmierć Edytuj

Zwłoki Rains'a

Zwłoki Rains'a

W trakcie wędrówki przez ciemne korytarze, mężczyźni zauważyli, że pozostawione przez nich świece zostały zgaszone. Rains zawrócił by je ponownie zapalić. Początkowo podejrzewał, że to głupi żart jednego z więźniów. Nieoczekiwanie został zaatakowany przez Smoka. Dwaj towarzysze wkrótce znaleźli Daniela. Jego głowa została przebita na wylot wewnętrzną szczęką.

Osobowość i cechy Edytuj

Był znany jako uległy i niezdecydowany naśladowca. Pomimo zgodnej osobowości, żywił nienaturalną niechęć do Golica, którego obrażał przy każdej sposobności.

Ciekawostki Edytuj

  • Należał do mniejszej grupy więźniów na Fiorinie, którzy nie byli Brytyjczykami, tylko Amerykanami.
  • W filmie nie było do końca jasne co robił z dwoma towarzyszami w tunelach. Dopiero w książce wyjaśniono, iż szukali przydatnych przedmiotów, pozostawionych przez dawny personel.