FANDOM

- On zrobi wszystko, żeby się uwolnić. Wróg mojego wroga...

- To nie czyni z was przyjaciół!'

Royce i Isabelle omawiający zamiar współpracy z Crucifiedem

CrucifiedKrwawy Predator, członek Jungle Hunter Clan oraz jeden z bohaterów filmu Predators.

Wygląd Edytuj

Przedstawiciel rodzimego gatunku. Był bardzo podobny do innego członka Jungle Hunters, Scouta, lecz jego maska miała charakterystyczne uszkodzenie po lewej stronie.

Biografia Edytuj

Złapanie Edytuj

Przed akcją filmu dwóch Super Predatorów, Berserker i Falconer, zasadziło się na "normalnego" Predatora, Crucifieda. W trakcie walki Crucified zranił Falconera, za co został wrzucony do rzeki i spadł w dół wodospadu. Udało mu się wyjść na brzeg, ale chwilę później wpadł w sieć. Super Predatorzy zawlekli go do obozu, gdzie przywiązali go do monolitu i torturowali.

Więzień Edytuj

Gdy zrzuceni na planetę ludzie docierają do obozu Super Predatorów, zastają tam skutego i upokorzonego Crucifieda. Zaskoczeni jego widokiem ludzie zostają zaatakowani przez Super Predatorów i wywiązuje się krótka strzelanina, w trakcie której Crucified zostaje niegroźnie ranny.

Układ Edytuj

W nocy do obozu wraca jeden z ludzi, Royce, który proponuje Predatorowi uwolnienie w zamian za pomoc w ucieczce z planety. Crucified przystaje na warunki i Royce odcina go od monolitu. Po przywdzianiu pancerza Crucified dotrzymuje swojej części umowy i uruchamia ukryty w dżungli statek. I nagle na scenę wkracza Berserker.

Śmierć Edytuj

Crucified wdaje się z Berserkerem w walkę na ostrza nadgarstkowe - nieuczciwą, bowiem Berserker używał również działka plazmowego. Po tym, gdy Crucified traci bio-maskę, Berserker ściąga też swoją, po czym ryczy na Crucifieda; ten go ignoruje, więc Berserker odcina mu głowę.

Sprzęt Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Crucified − w wolnym tłumaczeniu "Ukrzyżowany".
  • Początkowo Crucified miał być całkowicie bez maski, lecz uznano, że walka będzie nie fair i niekompatybilna z opinią oglądających.
  • Crucified doczekał się także swoich figurek, od Hot Toys oraz Neca.
  • Crucified jest często mylony z Jungle Hunterem, i różne spekulacje, że Jungle Hunter to jego starszy brat, są kłamstwem.
  • Crucified nie był jedynym zwyczajnym Predatorem na terenie łowieckim, w poprzednich sezonach było ich wiele więcej.
  • Według gry wideo Predators był liderem klanu. W 30 misji zadaniem gracza jest uratowanie go.
  • Motion Comic Ukrzyżowany wyjaśnia, w jaki sposób Super Predatorzy złapali Crucifieda.

Galeria Edytuj