FANDOM

Cross - jeden z marines wysłanych na LV-797. Również jeden z nielicznych ocalałych z misji.

Biografia Edytuj

Po raz pierwszy zostaje wyróżniony z tła, gdy zgłasza się na ochotnika do misji ratunkowej na LV-223. Po odnalezieniu gniazda udaje mu się przeżyć zarówno atak strażników, jak i Inżyniera. Gdy w końcu udaje się wyciągnąć z gniazda Chris, okazuje się, że desantowiec został zniszczony. Na dodatek ksenomorfy zmierzają po hodowany w Chris embrion nowej Królowej, więc ludzie postanawiają zabunkrować się w jednym z silosów Inżynierów. Na miejscu Cross zostaje wysłany z Freebody na zwiad, podczas którego opowiada jej historię swojego wujka, także marines. Nagle oboje zostają zaatakowani przez Obcych, i równie szybko uratowani przez Galgo i Ahaba; Cross trochę panikuje na widok Predatora. Potem zjawiają się inni Łowcy, a także ksenomorfy, i wywiązuje się bitwa; w międzyczasie sierżant Roth poleca Crossowi wezwać barkę transportową z dokującego na orbicie Hasdrubala. Kiedy bitwa się kończy, Cross stwierdza, że prom wyląduje za półtorej godziny. Godzinę później pojawiają się problemy w postaci Inżyniera; udaje się go jednak zabić przy pomocy Czarnej Mazi.

Według raportu kapitan Paget, wszyscy ocalali, w tym Cross, przygotowują się na Hasdrubalu do hibernacji na czas lotu do domu.

Występuje w: Edytuj