FANDOM

Cracked Tusk -

  1. figurka stworzona przez Kenner Products do serii Predator, później przeprojektowana dla firmy NECA.
  2. Lider klanu Yautja z Tartarusa.

Biografia Edytuj

Klan Cracked Tuska odkrywa na LV-797 statek Inżynierów i postanawia go pilnować, zwłaszcza przed ekipą Seegsona. Jakiś czas później Cracked Tusk zauważa lądujący statek marines wysłanych przez Weyland-Yutani. Wraz z Hive Warsem mordują trójkę zwiadowców: Chimo, Garland i Herrmana.

Po zabiciu grupy poszukiwawczej przez Hive Warsa i śmierci tegoż Predatora z rąk ocalałego marines, Ruckera, reszta plemienia, w tym Cracked Tusk, otaczają żołnierza, jednak po chwili przybywa sierżant Roth wraz z podwładnymi i Yautja zostają zmuszeni do wycofania się do dżungli.

Marines urządzają desant na statek Inżynierów, jednak Cracked Tusk zrzuca ich desantowiec i dopada androida Singera. Chwilę później obrywa serią od Ruckera i wykonuje odwrót. Śledzi z ukrycia ludzi, i gdy tamci próbują odpalić statek, Łowca alarmuje swój klan, po czym ujawnia się, zabijając jednego żołnierza, i atakuje Singera. Próbując odciąć mu głowę, chybia i wbija Ostrza Nadgarstkowe w sarkofag. Nie otrzymuje szansy na oswobodzenie się - jeden z towarzyszących marines cywilów, Humble, dorywa się do karabinu pulsacyjnego i rozstrzeliwuje Cracked Tuska jak durszlak.

Lista ofiar Edytuj

Galeria Edytuj