FANDOM

Więc myślisz, że zabijemy tego skurwiela?

—William w Edycji Specjalnej Obcy 3

Clive William – był jednym z więźniów na Fiorinie 161, którzy zostali tam nawet po zamknięciu obiektu więziennego. Brał udział w walce z samotnym Ksenomorfem, urodzonym na terenie więzienia w 2179 roku.

Był zamieszany w próbę gwałtu na Ripley. Został zabity przez Smoka, gdy wystąpił w charakterze przynęty podczas desperackiej próby zwabienia stwora do odlewni.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Był zamieszany w gangsterskie zbrodnie. Za morderstwo został skazany na dożywocie.

Przybycie Ripley Edytuj

Zorganizujmy się! Musimy się zorganizować.

—William do innych więźniów po śmierci Andrewsa

Należał do grupy więźniów, którzy usiłowali zgwałcić Ripley na więziennym złomowisku. Wszyscy zostali brutalnie pobici przez Dillona. Gdy opiekun zaatakował ich z metalową rurką w ręce, William padł na kolana i błagał go o wybaczenie, mając nadzieję na uniknięcie kary.

Incydent z Ksenomorfem Edytuj

Po śmierci nadinspektora Andrewsa z łap Smoka, Clive próbował zdecydować kto teraz będzie rządził. Udało mu się przeżyć wybuch kwintycytaliny. Później wziął udział w planie zwabienia Obcego do odlewni. Zgodził się na bycie przynętą wraz ze swoim przyjacielem Gregorem.

Kiedy potwór po raz pierwszy został zauważony w odlewni, William i Gregor zgubili się w korytarzach, szczęśliwie unikając spotkania z nim.

Śmierć Edytuj

Plan z przynętą nie wypalił i więźniowie zaczęli po kolei ginąć. Sam Wiliam padł ofiarą kreatury. Później jego zwłoki znalazła Ripley.

Osobowość i cechy Edytuj

Był ateistą i nie podzielał przekonań religijnych reszty więźniów.

Ciekawostki Edytuj

  • W rzeczywistości nigdy nie widziano jego śmierci w żadnym filmie. Występuje tylko jako jeden z wielu trupów, spotykanych podczas ucieczek. Nawet w książce Ripley znalazła jego ciało obok zwłok Erica.
  • We wczesnej wersji scenariusza, zginął w wyniku strzelaniny spowodowanej przez Golica. Później ciała wszystkich martwych więźniów zostają pokazane Michaelowi Bishopowi.