FANDOM

Casey Bracket – biolog zatrudniona przez Projekt Stargazer. Wezwano ją w celu zbadania pojmanego Predatora. W przeszłości zadzwoniła do prezydenta USA, jeszcze jako dziecko, prosząc żeby wezwano ją, gdy kiedykolwiek złapią jakiegoś kosmitę.

W trakcie badań, Yautja obudził się i dokonał masakry na personelu. Kobieta uciekła z sali, lecz powstrzymał ją system ochrony, żądający poddania się dekontaminacji. Łowca nie zabił jej, gdyż nie była uzbrojona. Po ubraniu się, zabrała strzelbę ze strzałkami usypiającymi i pobiegła za stworzeniem, chcąc je ponownie uśpić.

Podczas pościgu natknęła się na Świrów, którzy pomogli jej obronić się przed członkiem prywatnej armii Stargazera. Zemdlała w trakcie ucieczki. Po przebudzeniu, zauważyła że znajduje się w czystym łóżku i jest otoczona podarkami od mężczyzn. Chwyciła leżącą obok strzelbę i wymierzyła w znajdującego się najbliżej McKennę. Okazało się, że broń była rozładowana, a dowcipni weterani chcieli jedynie sprawdzić czy zechce jej użyć przeciwko nim.

Zdecydowała się współpracować, gdy dowiedziała się, że Quinn ma przedmioty odebrane pojmanemu Łowcy. Wyruszają do domu jego byłej żony i syna, jednak okazuje się, że chłopiec odpakował przesyłkę, uznając ją za dawno wyczekiwany prezent od ojca.

Casey brała udział w poszukiwaniach dziecka i finałowej walce z Assassinem. Jest jedną z trzech osób, które przetrwały starcie.

Wystąpienia Edytuj