FANDOM

Bull Yautja, Kapitan statku zwiadowczego Predatorów.

Biografia Edytuj

Zbyt długo zwleka z przebadaniem ciała Scara po akcji na Antarktydzie, więc Chestburster wydostaje się ze zwłok, i po dorośnięciu zaczyna wybijać załogę. Zwabiony krzykiem jednego z pobratymców, Bull dostrzega Predaliena i strzela do niego, wyrywając dziurę w kadłubie, czym doprowadza do rozbicia statku.

Bull przeżywa katastrofę i wysyła sygnał ratunkowy do Wolfa, a chwilę później morduje go inny ocalały.

Kiedy Wolf przybywa na miejsce katastrofy, oddaje martwemu Bullowi cześć, kładąc dłoń na jego czole, a potem z bio-maski dowiaduje się o niebezpieczeństwie. Zwłoki Bulla zostają zdezintegrowane wraz z wrakiem.

Ciekawostki Edytuj

  • Nie do końca wiadomo, czy umyślnie strzelił z działka w ścianę statku. Być może próbował zabić Predaliena, wywołując katastrofę, albo po prostu chybił.
  • Dziwne jest również, że nie włączył swojej sekwencji samozniszczenia, skoro był śmiertelnie ranny, a twarzołapy uciekły z wraku.
  • Scena, w której Wolf gładzi go po głowie, wykazuje, że Predatorzy mieli uczucia. Podobnie jak Celtic, który chciał pomścić śmierć brata, usiłując zabić Grida.