FANDOM

Jestem władcą tego miasta, ty ohydny skurwielu!

—Bruno

Bruno Borgia – był przywódcą zorganizowanej przestępczości i Borgia Mob w New Way City w 1930 roku. Miał żonę Isabellę i syna Huntera. Określał siebie mianem "Boga Gangsterów" ze względu na ekstremalny poziom kontroli, pod jaką miał przestępców.

Mężczyzna miał kontakty nawet w policji, co pozwalało mu na prowadzenie wszelkich działań bez strachu o wolność. W 1930 roku stał się celem Predatora, znanego później jako Scarface. Łowca pokonał go w honorowej walce.

Biografia Edytuj

Dojście do potęgi i zdobycie władzy Edytuj

Chcę zobaczyć jak ulice spływają krwią moich wrogów! Zrobisz to, komendancie?

Bruno urodził się w alejce w New Way City. Dorastał jako "zdziczałe dziecko". Brał udział w walkach z psami, stawiając na siebie i zarabiając w ten sposób pierwsze pieniądze. Stracił jedno oko, a jego twarz naznaczyły blizny.

Z wiekiem zaczął więcej znaczyć w podziemnym świecie. Nawiązywał kontakty z wybitnymi urzędnikami, którzy mieli pomóc mu zabezpieczyć jego pozycję. Po ślubie z Isabellą i odkryciu ciąży, postanowił przejąć kontrolę nad przestępczością w mieście, by jego dziecko miało dziedzictwo.

Bóg kontra Diabeł Edytuj

W 1930 roku do miasta przybył nieznany dotąd Predator. Zaczął polować na wszelkich gangsterów, lecz jego uwagę zwrócił sam Bruno Borgia. Łowca wybrał go na swój następny cel. Prześladował mężczyznę przez całą noc, podczas gdy ten dowiedział się gdzie przebywa jego żona.

Po dotarciu do kościoła, wiedział już, że niedługo urodzi się dziecko. Niestety jego chwila świętowania została przerwana, gdy Scarface zaatakował ponownie. Bruno polecił swoim ludziom pilnować Isabelli, a sam ruszył do walki z nowym przeciwnikiem, uzbrajając się w topór bojowy i tarczę z pobliskiego muzeum.

"Bóg gangsterów" walczył dzielnie, ale nie był w stanie sprostać świetnie przeszkolonemu myśliwemu. Został rozbrojony i brutalnie okaleczony. Na koniec, Scarface wyrwał mu żywcem kręgosłup i głowę jako trofeum

Dziedzictwo Edytuj

Mój ojciec zostawił mi to miasto i tą technologię. Tu na Ziemi, człowiek jest największym drapieżnikiem. Tego nauczył mnie Bruno Borgia.

Hunter Borgia do swojej córki Lukrecji

Pomimo przedwczesnej śmierci, jego pragnienie stało się rzeczywistością. Miasto znalazło się pod kontrolą pozostałych przy życiu członków rodziny Borgiów. Miasto zostało odbudowane po zniszczeniu go przez Scarface'a, a Borgiowie rządzili nim przez następne 100 lat. W samym centrum zbudowano dwie wieże Borgiów, na których szczytach postawiono, zwrócone do siebie twarzami, posągi Brunona i Huntera. Była to najbardziej imponująca pamiątka po ludziach, którzy doprowadzili miasto do stanu świetności.

Osobowość i cechy Edytuj

To murawa i krew. Takie jest prawo dżungli. Za wszystkimi tymi luksusowymi hotelami i salami diamentowymi: murawa i krew, O'Brien. To wyjaśnia dlaczego wszyscy chcą kawałek Brunona Borgii. W tej dżungli jestem, kurwa, ostatecznym drapieżnikiem. Królem wszystkich bestii.

—Bruno do O'Briena

Był niezwykle aroganckim człowiekiem, pewnym swojego przeznaczenia, którym było zostanie jedynym przestępcą w New Way City. Choć wiara, że on i jego potomstwo będą rządzić miastem przez następne pokolenia była złudna, to sam okazał się prawdziwym mózgiem kryminalnego świata. Wraz z arogancją, szła w parze jego zgubna pewność siebie. Pokazał to moment przegranej ze Scarfacem.

Wystąpienia Edytuj

Galeria Edytuj