FANDOM

Borgia Industries − był głównym konglomeratem założonym przez Isabellę Borgia w połowie XXI wieku, po

zniszczeniu New Way City. Firma była bezpośrednio odpowiedzialna za odbudowę Neonopolis, a także za potajemne rozprowadzanie skradzionych technologii Yautja pomniejszym miejskim gangom.

Korporacja powstała w wyniku zniszczenia miasta New Way City w 1930 roku przez urządzenie auto−destrukcji Yautja. Po katastrofie, Isabella Borgia, żona zmarłego pana Nowego Miasta, Bruna Borgii, przejęła technologię Yautja z ruin i wykorzystała ją, aby zmobilizować ocalałych i przeprowadzić odbudowę miasta New Way City.

Po upływie stu lat, Isabella i jej syn Hunter sprawowali władzę nad miastem, przemianowanym na Neonopolis. Córka Huntera, Lukrecja, pomagała mu w zarządzaniu metropolią Rodzina wykorzystała przejętą technologię Yautja do tworzenia zaawansowanej broni, często wykorzystywanej do łapania kolejnych osobników, którzy przybyli na polowanie. Hunter zdołał także zdobyć żywe egzemplarze ksenomorfów, które dał w "prezencie" swojej matce Isabeli. Borgia Industries nawiązała stosunki handlowe z Weyland Industries i Yutani Corporation, sprzedając na aukcji technologię Yautja pod nazwą Technologia Prometeusza. Do roku 2030, firma Borgia Industries była jedną z najbardziej udanych i dochodowych firm na Ziemi.

W miarę upływu czasu, firma Borgia Industries zaczęła zajmować się lokalnymi gangami ulicznymi w mieście. Pracownicy sprzedawali broń zbrodniarzom, którzy korzystali z niej podczas walk z innymi gangami. W rzeczywistości wiedzieli oni, że korzystanie z tej broni sprowadzi więcej Predatorów. W 2030 roku przybył Scarface – Yautja odpowiedzialny za zniszczenie New Way City i nieopatrzne doprowadzenie do przejęcia i rozprzestrzeniania się broni łowców wśród ludzi. Szlak skradzionej technologii doprowadził go do Borgia Industries. Śledząc Lukrecję w siedzibie korporacji, zabił setki prywatnych żołnierzy i Isabellę, na koniec zaś zmagał się z genetycznie zmodyfikowanym Hunterem na dachu wieży.

Wraz ze śmiercią starszych członków Borgia Industries, firma została wykupiona przez osobę znaną jako Pan Weyland, która przekształciła Lukrecję Borgię w superkomputer, znany jako MATKA, zaprojektowany do samodzielnego prowadzenia miasta.

Występowanie Edytuj