FANDOM

Berserker (LV−412) − członek i prawdopodobnie lider klanu Super Predatorów, został wysłany na księżyc LV−412 z misją przejęcia Królowej Obcych, żeby przy pomocy wyhodowanych przez nią Ksenomorfów zniszczyć klan Jungle Hunter.

Biografia Edytuj

Będąc jednym z ostatnich członków Super Predatorów poleciał na LV-412, gdzie musiał pokonać jednego z Trutni ksenomorfów, aby uwolnić swoją grupę. Po tym klan przejął Królową i zaczął kontrolować jej potomstwo (poza kilkoma Obcymi, w tym Trutniem, którym gra się w kampanii Obcy). W celu sprawdzenia, jak dobrze działa kontrola, Super Predatorzy porwali Yautja z klanu Jungle Hunter i napuścili na niego kilka ksenomorfów. Gdy członek Jungle Hunter pokonał je wszystkie, Berserker wkroczył do akcji i zdekapitował jeńca, jednak ten przed śmiercią zdołał wysłać sygnał alarmowy do dowódcy swojego klanu.

Po zabiciu wszystkich Super Predatorów Truteń z kampanii Obcy staje do walki z Berserkerem. Udaje mu się go osłabić na tyle, że na twarz Predatora wskakuje Facehugger. Ostatecznie Berserkera zabija Chestburster Berserker Aliena, który przebija jego klatkę piersiową.

Uzbrojenie Edytuj