FANDOM

Nienawidzę znosić tych drani na dół. Zawsze mam buty w gównie.

Frank Ellis

Babe – jeden z ośmiu wołów żyjących w kolonii karnej na Fiorinie 161. Został zaatakowany przez Twarzołapa przywiezionego w kapsule ratunkowej z Sulaco. Zwierzę szybko zmarło przez Chestburstera, który miał problemy z wydostaniem się, zaś więźniowie uznali, że śmierć nastąpiła z przyczyn naturalnych.

Biografia Edytuj

Wraz z pozostałymi wołami wzięła udział w wyciąganiu kapsuły ratunkowej. Niezauważony przez więźniów Królewski Twarzołap zaatakował ją i zainfekował embrionem. Wół zdechł po stosunkowo krótkim czasie, co nikogo nie zdziwiło. Frank Ellis i Thomas Murphy zabrali truchło do więziennej rzeźni, gdzie miało zostać pocięte i wykorzystane jako pokarm dla wszystkich. Podczas ceremonii pogrzebowej Newt i Turka, Ksenomorf wydostał się z martwego woła i uciekł do tuneli wentylacyjnych.

Ciekawostki Edytuj

  • Pojawia się tylko w edycji specjalnej filmu, zaś w podstawowej nosicielem zostaje pies Spike.
  • Pomysł z wołem został porzucony, gdyż to zwierzę jest wielkie i ciężkie, a Ksenomorf ma być szybki i zabójczy. Te cechy bardziej pasują do Rottweilera.
  • Nie podano dokładnego powodu dlaczego Babe umarła przed wyjściem Chestburstera. Sugeruje się, że stworzenie miało problem z przebiciem klatki piersiowej woła, gdyż ta jest znacznie wytrzymalsza od ludzkiej. Zapewne Obcy przebywał we wnętrzu zbyt długo, przez co jego rozmiary doprowadziły do uszkodzenia organów wewnętrznych.
  • Użycie woła jako nosiciela tłumaczy także dlaczego nowy Ksenomorf jest większy od poprzednich.

Wystąpienia Edytuj