FANDOM

Arthur Walkingstick – był jednym z więźniów na Fiorinie 161, którzy zostali tam nawet po zamknięciu obiektu więziennego. Brał udział w walce z samotnym Ksenomorfem, urodzonym na terenie więzienia w 2179 roku.

Ginie w wyniku eksplozji podczas próby schwytania stworzenia. Z kolei w Edycji specjalnej zostaje zabity przez Golica.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Był zamieszany w handel narkotykami. Został skazany na karę dożywotniego więzienia na Fiorinie za produkcję narkotyków, morderstwo i gwałt.

Wybuch zbiorników z kwintycytaliną Edytuj

Podczas wykonywania planu z wykurzeniem Smoka z tuneli wentylacyjnych za pomocą kwintycytaliny, Arthur wraz z Troyem zbierali baterie do latarek.

Po zebraniu wystarczającej ilości baterii, zaczęli rozlewać łatwopalną substancję razem z innymi więźniami. W tym czasie pilnujący detonatora Frank, został zaatakowany przez obcego. Urządzenie spadło na podłogę i zdetonowało, co spowodowało reakcję łańcuchową. Walkingstick był jednym z pierwszych, którzy spłonęli żywcem w pożarze.

Edycja specjalna Edytuj

W Edycji specjalnej Arthur stał na straży przy pomieszczeniu, w którym uwięziono Smoka. Golic przyszedł "porozmawiać" z potworem. Gdy Walkingstick nie pozwolił mu na to, mężczyzna zaatakował go i poderżnął mu gardło.

Jego ciało zostało znalezione później, gdy więźniowie dowiedzieli się o uwolnieniu Ksenomorfa.

Ciekawostki Edytuj

  • Arthur jest jednym z nielicznych więźniów na Fiorinie, którzy nie pochodzą z Wielkiej Brytanii. Sądząc po akcencie, ma on afrykańskie korzenie.
  • To również jedyna postać w filmie, którą zabija inny więzień. Dzieje się to jednak tylko w Edycji specjalnej.